0 نظر
154 بازدید

گرشاسبی: ۵۰۰ هزار یورو به باشگاه پرسپولیس پرداخت شد

double-quot
تهران – جارپرس – مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با تلاش و پیگیری وزیر ورزش و جوانان، ۴۰۰ هزار یورو به عنوان بخشی از مطالبات کادر فنی و بازیکنان ما پرداخت شد و قرار است فردا نیز ۱۰۰ هزار یوروی دیگر با نرخ بازار ثانویه دریافت کنیم.
کد خبر : 27375
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1397 - 6:47
گرشاسبی: ۵۰۰ هزار یورو به باشگاه پرسپولیس پرداخت شد

به گزارش جارپرس از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمیدرضا گرشاسبی با تقدیر از توجه و پیگیری های وزیر ورزش و جوانان برای حل مشکلات نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شایسته است از وزیر ورزش که در این شرایط حساس تیم پرسپولیس را حمایت کرد و با تلاش و پیگیری خود سبب شد که بتوانیم ۴۰۰ هزار یورو به عنوان بخشی از مطالبات را به بازیکنان و کادرفنی پرداخت کنیم، تشکر ویژه داشته باشم.
وی ادامه داد: در شرایط حساسی که قبل از بازی با السد داریم، پرداخت بخشی از مطالبات به بازیکنان خارجی و کادر فنی باعث افزایش توان روحی آنها شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در بازی برگشت برابر السد هم فاتحانه میدان را ترک کنیم تا دل میلیون ها هوادار ایرانی را شاد کنیم.
تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر یک بر صفر به پیروزی رسید، روز سه شنبه اول آبان ماه در ورزشگاه آزادی میزبان این تیم در دیدار برگشت است.
وی با اشاره به خرید اینترنتی بلیط بازی برگشت با السد قطر هم گفت: هواداران پرسپولیس یکبار دیگر عظمت و بزرگی خود را نشان دادند تا جایی که ۹۰ دقیقه بعد از باز شدن سایت فروش بلیط ۲۵۰ هزار هوادار برای خرید مراجعه کردند که همین باعث خلل در سایت شد. خوشبختانه بعد از برطرف شدن همه بلیط ها به جز ۹ هزار قطعه بلیط در طبقه دوم فروش رفته است.
لازم به یادآوری است پرسپولیس فردا ( یکشنبه ) ۱۰۰ هزار یوروی دیگر ارز با نرخ ثانویه دریافت خواهد کرد تا مجموعا مانند تیم استقلال تهران ۵۰۰ هزار یورو ارز با نرخ ثانویه از بانک مرکزی دریافت کرده باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.