گذر از پیک مصرف برق در تابستان با افزایش صدور مجوزهای حفاری در منطقه ۱۹

double-quot تهران - جارپرس- شهردار منطقه 19 از تمهیدات لازم برای عبور از نقطه اوج مصرف برق در تابستان پیش رو و رفع خاموشی‌های احتمالی با افزایش صدور مجوزهای حفاری در این منطقه خبر داد.
کد خبر : 90366
| خبرنگار : حمید رضا رضاقلی
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 13:13
گذر از پیک مصرف برق در تابستان با افزایش صدور مجوزهای حفاری در منطقه ۱۹

به گزارش جارپرس، مهدی هدایت با اعلام این خبر گفت: تامین برق با ثبات و پایدار برای همه مشترکان از اهداف اجرای این طرح است.

او ادامه داد: طی سال گذشته منطقه ۱۹ به منظور اصلاح، ترمیم، نوسازی شبکه کابل‌های برق و ایجاد شبکه پایدار در منطقه برای برون رفت از خاموشی‌های احتمالی مجوزهای حفاری را صادر کرده است.

هدایت ادامه داد: با پیگیری‌های مجدانه این منطقه در حوزه فنی و عمرانی و همکاری در بحث صدور مجوز حفاری و همچنین انجام هماهنگی های لازم با دستگاه‌های خدماتی از جمله شرکت توزیع برق بهمن، مشکل رفع خاموشی‌های مکرر و گذر از پیک مصرف برق به عنوان اولویتی اساسی برای رفاه حال شهروندان در دستور کار قرار گرفت.

هدایت این اقدام را گامی مهم در راستای توسعه منطقه و افزایش رضایتمندی شهروندان اعلام کرد و گفت: در همین راستا منطقه ۱۹ نسبت به صدور مجوزهای حفاری درخواستی منطقه برق بهمن به طور تقریبی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون نسبت حفاری به متراژ بیش از ۲ هزار متر طول به جهت کابل‌کشی در نواحی یک تا سه اقدام کرده است.

این مسئول بر ادامه همکاری‌ها در حوزه زیر ساختی از سوی معاونت فنی و عمرانی منطقه ۱۹ با دستگاه‌های خدمات رسان تأکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.