کی یف در شبانه روز گذشته ۴۳۰ نظامی را در محور دونتسک از دست داد

double-quot وزارت دفاع روسیه: کی یف طی شبانه روز گذشته 430 نظامی و برخی تجهیزات را در محور دونتسک از دست داده است.
کد خبر : 126375
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1402 - 18:21
کی یف در شبانه روز گذشته ۴۳۰ نظامی را در محور دونتسک از دست داد
به گزارش  جارپرس ازاسپوتنیک، وزارت دفاع فدراسیون روسیه روز یکشنبه اعلام کرد که نیروهای مسلح اوکراین در شبانه روز گذشته با تلفات سنگینی از جمله ۴۳۰ نظامی در جبهه دونتسک روبرو شده است.
در این وزارتخانه اعلام شد: “در جبهه دونتسک در منطقه شهر آرتیوموفسک طی شبانه روز گذشته ۱۰ حمله دشمن خنثی گردید و در جمهوری خلق دونتسک نیز چهار حمله بی ثمر گردید”.
این نهاد نظامی فدراسیون روسیه در خصوص میزان تلفات دشمن در شبانه روز گذشته تاکید کرد: “ر محور دونتسک در جریان درگیری ها، میزان تلفات دشمن تا ۴۳۰ نظامی، ۱۱ ماشین جنگی پیاده نظام، ۷ خودرو، سه دستگاه وانت و یک توپ هویتزردی-۳۰ ارزیابی می گردد”.
ضد حمله، که مدتها در کی یف درباره آن صحبت می شد، در ۴ ژوئن در جهت های دونتسک جنوبی، زاپوروژیه و آرتیوموفسک آغاز شد وحمله اصلی نیروهای مسلح اوکراین بر روی بخش زاپاروژیه از جبهه متمرکز شد. کی یف تیپ های آموزش دیده توسط متخصصان ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به نبردارسال کرد. با این وجود، همانطور که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین خاطرنشان کرد، نیروهای اوکراینی در هیچ جهتی موفق نبوده اند، متحمل خسارات سنگینی شده اند و صدها قطعه از تجهیزات آنها طی ضد حمله نابود شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.