کیومرث هاشمی: ایران، فرزند ارشد اتحادیه جهانی کشتی است

double-quot تهران - ایرنا- وزیر ورزش و جوانان کشورمان در دیدار با رئیس اتحادیه جهانی کشتی، گفت‌: ایران، فرزند ارشد اتحادیه جهانی کشتی است و همه می‌دانیم این رشته علاقه‌مندان زیادی در کشور ما دارد.
کد خبر : 137835
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 17:09
کیومرث هاشمی: ایران، فرزند ارشد اتحادیه جهانی کشتی است

به گزارش  جارپرس ازایرنا، کیومرث هاشمی پس از دیدار با نناد لالویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی، اظهار داشت: سال آینده بازی‌های المپیک را پیش‌رو داریم. کشتی رشته‌ای است که بار اصلی مدال‌آوری ما بر روی دوش آن است و بر همین اساس در سفربه بلگراد، با لالویچ دیدار کردیم که در این نشست مباحث بسیار خوبی بین دو طرف مطرح شد.

وی ادامه داد: عضویت ایران در هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی، میزبانی‌های مهم و سهم ایران از کشتی جهان با توجه به اینکه نام کشتی ایران به عنوان فرزند ارشد اتحادیه جهانی کشتی مطرح است از موارد مطرح شده در جلسه امروز بود که امیدوارم با پیگیری‌هایی که علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انجام می‌دهد، به سمت اجرایی شدن موضوعات حرک کنیم و بتوانیم از ظرفیت لالویچ به عنوان فردی تاثیرگذار در کمیته بین‌المللی المپیک استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: این قول را هم دادیم که با توجه به علاقه‌مندان فراوان کشتی در ایران، حامی اتحادیه جهانی باشیم. امیدورم تلاش‌ها و قول‌هایی که داده شد، باعث توسعه هر چه بیشتر کشتی جمهوری اسلامی ایران شود و همچنان ورزش و به‌ویژه کشتی، امید و شادی و نشاط را به ارمغان بیاورد.

نناد لالویچ هم پس از پایان این نشست، اظهار کرد: در این جلسه درباره موضوعاتی که کشتی جهان و ایران با آن روبه‌رو است، امکان میزبانی ایران در مسابقات بین‌المللی و امکان حضور ایران در اتحادیه جهانی صحبت کردیم و به نتایج خوبی رسیدیم. کشتی جهان ۱۸۹ ستون استوار دارد که مستحکم‌ترین ستون آن، ایران است. بر اساس اطلاعاتی که وزیر ورزش و جوانان ایران و رئیس فدراسیون کشتی این کشور ارائه کردند، باید از همه مسئولان ایران به‌ویژه رییس جمهوری به خاطر حمایت‌هایی که از کشتی دارند، تشکر و قدردانی کنم.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.