کیفیت هوای تهران امروز در وضعیت «قرمز»

double-quot تهران - جارپرس - در شرایطی که ساعات ابتدایی امروز (۲۷ اردیبهشت ماه) میانگین کیفیت هوای تهران از عدد ۴۰۰ هم عبور کرد و در شرایط خطرناک قرار گرفت، هم اکنون در شرایط ناسالم برای همه قرار دارد.
کد خبر : 90989
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 10:40
کیفیت هوای تهران امروز در وضعیت «قرمز»

 

به گزارش جارپرس از ایسنا اداره کل هواشناسی استان تهران روز گذشته (۲۶ اردیبهشت ماه) در حالی از خیزش گرد و خاک و کیفیت هوا خبر داد که براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ساعات ابتدایی امروز سه شنبه شاخص کیفیت هوای تهران با عبور از عدد ۴۰۰ در شرایط خطرناک قرار گرفت و با توجه به تشدید آلودگی هوا در ساعات پایانی شب گذشته و ثبت شرایط «بسیار ناسالم» کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تصمیم تعطیلی مدارس و اداران پایتخت برای امروز گرفت.

در حال حاضر میانگین کیفیت هوای پایتخت ۱۹۳ و با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون در شرایط «ناسالم برای همه» قرار دارد. میانگین کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۴ و ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون آلاینده شاخص بود.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در شرایط «ناسالم برای همه» کلیه افراد جامعه در معرض مخاطرات ناشی از آلودگی هوا قرار می‌گیرند و گروه‌های حساس ممکن است دچار عوارض شدیدتری شوند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.