0 نظر
148 بازدید

کولاک شاگردان «هروی» در لیگ جهانی کاراته

double-quot
تهران – جارپرس – کاراته کا سنگین وزن ایران به مبارزه پایانی لیگ جهانی استانبول راه یافت تا عملکرد درخشان شاگردان «شهرام هروی» در تیم مردان ایران تداوم یابد.
کد خبر : 25871
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1397 - 8:07
کولاک شاگردان «هروی» در لیگ جهانی کاراته

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا؛ پنجمین دوره لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۸ با حضور ۶۰۷ کاراته کا از ۶۳ کشور از روز جمعه در شهر «استانبول» ترکیه آغاز شد و سه روز ادامه خواهد داشت.
بر اساس دستورالعمل فدراسیون جهانی کاراته، تنها کاراته کاهایی که در جمع ۱۰۰ نفر برتر رنکینگ بخش های مختلف باشند، امکان حضور در لیگ جهانی را خواهند داشت.
تیم ایران در دو بخش کاتا و کومیته زنان و مردان در این رقابت ها، شرکت کرده است.
امروز (شنبه) نمایندگان کاتای انفرادی مردان، کاتای تیمی بانوان و اوزان منهای ۶۱، منهای ۶۸ و به اضافه ۶۸ کیلوگرم و اوزان منهای ۸۴ و به اضافه ۸۴ کیلوگرم مردان روی تاتامی رفتند.
در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم «صالح اباذری» نماینده خوش تکنیک ایران در میان جمعی از بزرگان با عملکرد تحسین برانگیز به مبارزه نهایی رسید و پنجمین فینالیست ایران لقب گرفت تا در دیدار پایانی با «دارنل لاری» از هلند مبارزه کند.
پیش از این «امیر مهدی زاده»، «سیدعلی کریمی»، «بهمن عسگری» و «مهدی خدابخشی» به فینال اوزان مختلف (منهای ۶۰، منهای ۶۷، منهای ۷۵ و منهای ۸۴ کیلوگرم) رسیدند تا فردا (یکشنبه) برای کسب مدال طلا به میدان بروند.
با این اوصاف تیم مردان ایران که طی ۲ سال اخیر با هدایت «شهرام هروی» نتایج خوبی را کسب کرده است در تمامی اوزان لیگ جهانی ترکیه فینالیست دارد.
در طرف مقابل تیم بانوان کشورمان همچنان روی نوار ناکامی گام بر می دارد تا شاید مسئولان فدراسیون به فکر ایجاد تغییرات در کادر فنی این تیم شکست خورده باشند.
تا بدین لحظه حضور «ذبیح اله پورشیب»، «امیررضا میرزایی»، «طراوت خاکسار» و تیم های کاتای مردان اراک و آذربایجان شرقی در دیدارهای رده بندی نیز قطعی شده و آنان فردا برای کسب مدال برنز، رقابت می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.