0 نظر
188 بازدید

کنگره حزب اعتماد ملی روز جمعه برگزار می شود

double-quot
تهران – جارپرس – سخنگوی حزب اعتماد ملی از برگزاری کنگره این تشکل سیاسی در روز جمعه – ششم مهرماه – خبر داد و گفت: «رسول منتجب نیا»، «محمود رئوفی»، «حمید رضا کارگر» و «محمد حسین علی اصغری» چهار عضو شورای مرکزی در این کنگره شرکت نمی کنند.
کد خبر : 26989
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1397 - 10:52
کنگره حزب اعتماد ملی روز جمعه برگزار می شود

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، «اسماعیل گرامی مقدم» روز دوشنبه افزود: پس از اینکه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب به کنگره دوم حزب اعتماد ملی در ۱۵ تیرماه ایراد گرفت و خواستار انتخاب اعضای شورای مرکزی با رای مخفی شد، این موضوع به اطلاع دبیرکل حزب اعتماد ملی رسید و وی هم «الیاس حضرتی» را مسئول برگزاری کنگره کرد.
وی خاطرنشان کرد: ۲۶ استان تاکنون برای حضور در کنگره روز جمعه اعلام آمادگی کرده اند و در این راستا ۳۰۰ عضو حق رای از استان های مختلف شرکت می کنند.
سخنگوی حزب اعتماد ملی یادآور شد: ۱۰ کمیته، ۱۰ شاخه و پنج دفتر به همراه اعضای شورای مرکزی فعلی (به جز چهار نفر) مدارک خود را برای حضور در این جلسه ارسال کرده اند و تاکنون ۵۷۰ کارت آماده شده است.
گرامی مقدم اظهار داشت: بررسی صلاحیت نامزدها برای کسب کرسی شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از روز شنبه ۳۱ شهریورماه تا فردا (سه شنبه) ادامه دارد و فردا از ساعت ۱۶ ستاد برگزاری کنگره، صلاحیت آنها را مورد بررسی قرار می دهد.
وی یادآور شد: فقط منتجب نیا، رئوفی، کارگر و علی اصغری از اعضای شورای مرکزی فعلی در کنگره حزب اعتماد ملی شرکت نمی کنند.
سخنگوی حزب اعتماد ملی تاکید کرد: دبیرکل از همه اعضای حزب اعتماد ملی دعوت کرده است که در این جلسه حضور یابند تا با تطبیق اساسنامه این انتخابات به شکل قانونی برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.