0 نظر
185 بازدید

کناره گیری منصوریان از سرمربی گری استقلال پذیرفته شد

double-quot

تهران-جارپرس-مدیرعامل باشگاه فوتبال استقلال تهران با استعفای سرمربی این تیم موافقت کرد؛ علیرضا منصوریان شب گذشته و پس از کسب تساوی یک بر یک استقلال در برابر ذوب آهن، از سمت خود کناره گیری کرد.

کد خبر : 22845
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 - 7:13
کناره گیری منصوریان از سرمربی گری استقلال پذیرفته شد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا از باشگاه استقلال، سید رضا افتخاری با اشاره به این که امروز سخت ترین تصمیم دوران مدیریتی ام را گرفته و به رغم میل باطنی با استعفای آقای منصوریان موافقت کردم، افزود: منصوریان زحمات زیادی برای تیم استقلال کشید، کسب مقام نایب قهرمانی، پیروزی در دربی و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا از افتخارات این سرمربی در فصل گذشته بود.
وی با بیان این که منصوریان فرزند استقلال است و در خانواده استقلال باقی خواهد ماند، اظهار داشت: برخود لازم می دانم از زحمات منصوریان و بردباری و حمایت خانواده اش تشکر و قدردانی نمایم.
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در ادامه به هواداران این تیم متذکر شد: فوتبال آن قدر ارزش ندارد که به دلیل آن به افراد و خانواده آنها توهین شود.
افتخاری با بیان این که استقلال دارای هواداران فهیم و با فرهنگ اسلامی است، بنابراین حرمت و شأن افراد باید حفظ و رعایت شود، انتقاد و اعتراض را حق مسلم آنان دانست و ادامه داد: هرگز دین مبین اسلام اجازه نداده که به دلیل ورزش به کسی توهین شود. هواداران عزیز در روزهای سخت از خود خویشتن داری نشان دهند و صبر و متانت را حفظ کنند.
تیم استقلال درحال حاضر با کسب ۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.