کناره‌گیری یک مقام دیگر کاخ سفید برای پیوستن به کارزار انتخاباتی بایدن

double-quot تهران- جارپرس-یک عضو دیگر کاخ سفید در نتیجه نتایج ضعیف «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا در نظرسنجی‌ها، بر اساس قانون این کشور و با هدف پیوستن به کارزار انتخاباتی رئیس‌جمهوری از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.
کد خبر : 138236
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1402 - 11:19
کناره‌گیری یک مقام دیگر کاخ سفید برای پیوستن به کارزار انتخاباتی بایدن

به گزارش  جارپرس از ایرنا از پایگاه خبری اکسیوس، روزنامه نیویورک تایمز گزارش داده است که یک عضو ارشد دیگر کاخ سفید در پی نتایج ناامیدکننده نظرسنجی ها، برای پیوستن به کارزار انتخاباتی جو بایدن سمت خود را رها می کند.

گفته می شود این شخص جن اومالی دنیلون است که در سال ۲۰۲۰ مدیریت کارزار انتخاباتی بایدن را برعهده داشته و قرار است به زودی کاخ سفید را ترک کند.

به نوشته این پایگاه خبری، باوجود آنکه تیم بایدن تلاش کرده تا نگرانی خود را در مورد نتایج نظرسنجی ها آشکار نسازد، اما این جابجایی ها در واقع واکنشی به نگرانی عمیق دموکرات‌ها و شخص رئیس‌جمهوری آمریکا است.

در هفته‌های اخیر، نگرانی‌های پشت پرده باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا نیز علنی شده و گزارش ها حاکی است وی به دستیاران بایدن پیشنهاد بکارگیری تصمیم گیران سطح بالا برای کارزار انتخاباتی را داده است.

گفته می شود دنیلون یکی از قابل اعتمادترین دستیاران سیاسی بایدن است که از دهه ۱۹۸۰ تا کنون با وی از نزدیک کار کرده است.

پیش از این نیز اکسیوس، از کناره گیری جان کری وزیر امور خارجه دولت اوباما از سمت خود برای پیوستن به فعالیت های بایدن در کارزارهای انتخاباتی خبر داده بود.

این نماینده ویژه دولت آمریکا در امور آب و هوا در اظهارات خود در همین زمینه گفته بود برای پیشبرد اهداف مربوط به تغییرات اقلیمی، انتخاب دوباره بایدن بزرگترین دگرگونی سال‌جاری خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.