کمیته « تعالی مجازی سازی و دورکاری » دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تشکیل شد

double-quot تهران- جارپرس-کمیته « تعالی مجازی سازی و دورکاری » دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با عضویت نمایندگان و مدیران معاونت های آموزش، پژوهش، درمان و مسئولان اداره فناوری اطلاعات (IT) دانشگاه تشکیل شد.
کد خبر : 67952
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 شهریور 1400 - 12:26
کمیته « تعالی مجازی سازی و دورکاری » دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تشکیل شد

به گزارش جارپرس از وبدا دکتر مهرداد نقی خانی مشاور رئیس دانشگاه و دبیر این کمیته، با اعلام خبر تشکیل کمیته تعالی مجازی سازی گفت: در این کمیته، دکتر سهیلا شهشهانی پور مدیر امور آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر واحدی و دکتر شکوه مسئول و معاون واحد EDC ، مهندس سمیه ناظری و مهندس امینی مدیر و معاون اداره فناوری اطلاعات IT، دکتر کیانوش عبدی مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی و دکتر رضا سراج مدیر امور بیمارستان های دانشگاه، عضویت دارند.

وی تصریح کرد که در بخش ” تعالی مجازی سازی ” این کمیته، اهدافی همچون « ارتقای سیستم آموزش مجازی، و ایجاد واحد دائمی برای آموزش مجازی در دانشگاه جهت ارائه یک سری از واحدها بصورت مجازی » پیگیری می شود.

وی افزود: کمیته یادشده، در بخش دورکاری کارکنان ، ” راهکارهای بهبود بهره وری کارمندانی که دورکار می شوند را مورد بررسی قرار می دهد ” چرا که نمی توان مزایای فعالیت دورکاری مانند جلوگیری از اتلاف انرژی، کاهش ترددهای شهری، کاهش ترافیک، کاهش هزینه های جانبی و … را از نظر دور داشت.

دکتر نقی خانی با اشاره به اینکه اولین جلسه این کمیته ، امروز (دوشنبه) با حضور اعضا برگزار شد، گفت: در این نشست، اعضا ضمن اعلام نگرانی ها و دغدغه های خود در ارتباط با کیفیت آموزش مجازی، نقطه نظرها و پیشنهادهای خود پیرامون چالش های سیستم آموزش مجازی را مطرح کردند.

وی افزود: تلاش خواهد شد تا با بررسی های همه جانبه، به راهکارهای لازم برای بهبود و ارتقای زیرساخت ها و تغییر یا بهبود نرم افزارهای آموزش مجازی دست یابیم تا مورد رضایت همه ذینفعان مانند دانشجویان و اساتید واقع شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.