کشور ما شروع کننده جنگ علیه کشوری نیست، مگر رژیم صهیونیستی

double-quot

تهران – جارپرس – عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخصوص حمله نظامی احتمالی ایران به عربستان گفت که ممکن نیست ما شروع کننده جنگ علیه کشوری باشیم مگر رژیم صهیونیستی که آن هم بستگی به ضرورت آن دارد.

کد خبر : 11787
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مهر 1394 - 11:41
کشور ما شروع کننده جنگ علیه کشوری نیست، مگر رژیم صهیونیستی

 

 

 

سید باقر حسینی روز دوشنبه در پاسخ به سوال خبرنگار پارلمانی جارپرس مبنی بر اینکه با توجه به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب نسبت به برخورد خشن با عربستان سعودی، آیا در آینده احتمال حمله نظامی ایران به عربستان وجود دارد؟ گفت: ما هیچ وقت و در هیچ زمانی آغاز کننده جنگ نبوده ایم و نخواهیم بود؛ چرا که منطق اسلام و جمهوری اسلامی ایران این است.

 

وی ادامه داد: اما چنانچه کوچکترین تعرضی به جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد، پاسخ دندان شکنی که تاریخی بماند خواهیم داد؛ این امکان وجود ندارد که ما شروع کننده جنگ علیه کشوری باشیم مگر رژیم صهیونیستی که آن هم بستگی به ضرورت آن دارد.

 

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: در مجموع باتوجه به منطق و روحیه صلح طلبی اسلام ما چنین برنامه ای را نداریم اما برای دفاع از خودمان با تمام قدرت اقدام خواهیم کرد.

 

حسینی در پایان اظهار داشت: اقدامات عربستان می تواند شروع کننده جنگ باشد و اگر آن ها به حقوق ما توجه نکنند در مقابله با اقدام آن ها می توان این حرکت را انجام داد.

 

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.