0 نظر
209 بازدید

کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز

double-quot
کرج- جارپرس- فرمانده انتظامی استان البرز گفت : ۱۳ هزار و ۹۸۰ دستگاه تلویزیون قاچاق از انبار یک شرکت تولیدی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال دراین استان کشف شد.
کد خبر : 20090
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 فروردین 1396 - 9:02
کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در البرز

به گزارش جارپرس از پلیس البرز، سردار بخشعلی کامرانی صالح روز دوشنبه افزود: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در طلیعه «سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» و برای تحقق منویات معظم له درخصوص مقابله با قاچاق کالا و جهاد همه جانبه با اقدامات غیرقانونی سودجویانی که ارکان تولید ملی و اشتغال جوانان کشور را نشانه رفته اند؛ ماموران پلیس آگاهی یک انبار نگهداری کالای قاچاق را در گرمدره کرج شناسایی کردند.
وی ادامه داد: درپی دریافت گزارش هایی مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی کالای قاچاق در یک شرکت تولیدی در منطقه گرمدره کرج تیمی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان برای بررسی موضوع به شرکت مورد نظر اعزام شدند.
کامرانی صالح گفت: ماموران در بازرسی از انبار این شرکت، ۱۳ هزار و ۹۸۰ دستگاه تلویزیون خارجی ۳۲ ،۴۰ ،۴۲ و۶۵ اینچ را که در پوشش قطعات تلویزیون وارد کشور شده بود کشف و در این زمینه چهار نفر را دستگیر کردند.
وی در خصوص شگرد قاچاقچیان کالا گفت: متهمان در پوشش وارد کننده قطعه لوازم صوتی و تصویری و به بهانه ایجاد اشتغال و راه اندازی خط تولید ، مجوز ورود کالا را دریافت اما در واقع کالاهای تقریباً کامل و ساخته شده را وارد کرده و بدون هیچ گونه اشتغالزایی تعرفه گمرکی قانونی را پرداخت نمی کردند.
وی با بیان اینکه جزئیات موضوع در دست بررسی است ،گفت : ارزش کالای کشف شده ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.