0 نظر
262 بازدید

کشف ۸۴ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس سمنان و سیستان و بلوچستان

double-quot سمنان - جارپرس-فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۸۴ کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین در عملیات مشترک پلیس این استان با پلیس استان سیستان و بلوچیستان کشف شد.
کد خبر : 33334
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 - 11:55
کشف ۸۴ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس سمنان و سیستان و بلوچستان

به گزارش جارپرس از ایرنا، سردار عبدالله حسنی روز شنبه به رسانه ها ابراز داشت: در پی اقدام اطلاعاتی چند ماهه ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، خبر جابه جایی محموله ای از مواد مخدر برای پلیس محرز شد.

وی افزود: ماموران انتظامی در ادامه تحقیقات و بررسی های تخصصی خود دریافتند، قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدر را با استفاده از ۲ دستگاه خودرو از منطقه مرزی استان سیستان و بلوچستان به پایتخت کشور منتقل کنند.

حسنی به انجام هماهنگی های لازم و مشترک با مسئولان انتظامی در استان هدف اشاره کرد و گفت: گروه های عملیاتی پلیس، محورهای مواصلاتی شهرستان خاش استان سیستان و بلوچیستان را تحت نظر خود در آوردند.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و هدایت لحظه به لحظه این عملیات توسط ماموران پلیس سمنان گفت: در شامگاه گذشته یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور مواصلاتی شهرستان خاش متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در بازدید های صورت گرفته پلیس، ۸۴ کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین از وسائل نقلیه مذکور کشف و ۲ خودرو برابر قانون توقیف شد.

این مقام انتظامی اشاره به تعداد افراد دستگیر شده نکرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.