0 نظر
421 بازدید

کشف ۱۸۹ کیلوگرم موادمخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان

double-quot تهران - جارپرس-فرمانده هنگ مرزي ميرجاوه از كشف 189 کيلوگرم موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه و ناکامی قاچاقچیان خبر داد.
کد خبر : 38350
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 آبان 1399 - 12:09
کشف ۱۸۹ کیلوگرم موادمخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش جارپرس از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “شهرام خسرومنش” در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی تگور شهرستان میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، محل اختفای قاچاقچیان و محموله مواد مخدر و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله به کشور مشخص شد و مرزداران در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی میرجاوه تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره ماموران دیدند و توان مقابله با آن ها را نداشتند از محل متواری شدند و مرزداران در پاک سازی از منطقه موفق شدند ۱۸۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در گودال‌های دشت مخفی شده بود را کشف کنند.

سرهنگ خسرومنش با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط مرزی حوزه استحفاظی اجازه نمی دهند تا قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای از مرز احساس امنیت و آرامش کنند.#

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.