کشف ۱۰ هزار قلم کالای قاچاق در یک خانه مسکونی

double-quot تهران بزرگ - جارپرس - رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: بیش از ۱۰ هزار قلم انواع کالای قاچاق که در یک خانه مسکونی واقع در افسریه انبار شده بود، کشف و ضبط شد.
کد خبر : 137203
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 15:38
کشف ۱۰ هزار قلم کالای قاچاق در یک خانه مسکونی

به گزارش جارپرس از ایرنا از پلیس امنیت اقتصادی تهران، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز شنبه در این خصوص توضیح داد: در پی اقدامات اطلاعاتی نیروهای پلیس، مشخص شد که مقادیری کالای خارجی قاچاق در یک ساختمان مسکونی در افسریه تخلیه و انبار شده که این کالاها توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل شده تا به بازار ارسال شود.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت محل موصوف را بازرسی کردند و مشخص شد محل مورد نظر در پوشش واحد مسکونی به انبار کالای قاچاق تبدیل شده است.

به گفته سرهنگ کارآگاه افشاری، همچین مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع خشکبار، البسه، قاشق و چنگال خارجی فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی نیز در پارکینگ ساختمان کشف شد.

وی یادآور شد: کالاهای قاچاق شامل تعداد هشت هزار و ۲۹۶ عدد لوازم آشپزخانه، یک هزار و ۶۸۶ ثوب البسه، تعداد ۸۶۴ بسته مواد خوراکی، تعداد ۱۱۰ قلم لوازم یدکی خودرو، مقدار ۵۰۰ کیلوگرم خشکبار و تعداد ۳۶ عدد استخر بادی تولید کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

افشاری بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌شود و از این رو از شهروندان درخواست می‌شود درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ به پلیس امنیت اقتصادی پایتخت اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.