کشف ۱۰۵ ماینینگ در “بیضاء”/مخالف آئین‌های سنتی نیستیم

double-quot تهران - جارپرس - فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۰۵ دستگاه ماینینگ (استخراج ارز دیجیتال) در "شهرستان بیضاء"، خبر داد.
کد خبر : 51204
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 14:31
کشف ۱۰۵ ماینینگ در “بیضاء”/مخالف آئین‌های سنتی نیستیم

به گزارش جارپرس از ایسنا، سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی دوشنبه ۲۵ اسفند به خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری واصله مبنی بر استفاده غیر مجاز دستگاه استخراج ارز دیجیتال توسط فردی در یک کارخانه در شهرستان “بیضاء”، بلافاصله ماموران انتظامی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

حبیبی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه “کوشک هزار” پس از هماهنگی با مقام قضائی در معیت کارشناسان اداره برق به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان، ۱۰۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کشفیات مکشوفه قاچاق را ۲۰ میلیارد برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی شد.

پلیس مخالف آئین‌های سنتی نیست

حبیبی در ادامه و با هشدار به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت مردم در چهارشنبه آخر سال، تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان مخالف آئین‌های سنتی نبوده است، ولی هر زمان که مخلان نظم  و امنیت عمومی بخواهند به مردم آسیب برسانند، با آن ها برخورد قانونی صورت می پذیرد.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: نیروی انتظامی به هیچ وجه با شادی مردم مخالف نیست، چرا که نشاط اجتماعی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

حبیبی از همراهی و همکاری مردم با خادمان خود در نیروی انتظامی قدردانی و اضافه کرد: خوشبختانه با انجام اقدامات مناسب در سال های اخیر، شاهد کاهش استفاده از مواد محترقه هستیم.

کشف یک میلیون عدد مواد محترقه در فارس

وی با اشاره به کشف بالغ بر یک میلیون عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز توسط پلیس فارس و دستگیری ۵ متهم اصلی تهیه و توزیع این مواد خطرناک، افزود: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده فعالیت افراد متخلف در خصوص تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز و یا انجام اقدامات ناهنجار، مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۴۱ هزار عدد مواد محترقه در شیرازفرمانده انتظامی شهرستان شیراز نیز با بیان اینکه تنوع و گستردگی ماموریت های نیروی انتظامی، در هیچ شرایطی نمی تواند ما را نسبت به تامین نظم و امنیت شهروندان بی تفاوت کند، بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان شیراز طی اجرای طرح‌های پیشگیرانه قبل از چهارشنبه سوری تا کنون ۴۱ هزار و ۵۱۷ عدد انواع مواد محترقه کشف و ۷ نفر متهم را نیز در این زمینه دستگیر کرده‌اند.

سرهنگ فرج شجاعی با اشاره به اینکه مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت برای کنترل و مهار این ویروس از هرگونه تلاشی دریغ نخواهد کرد، گفت: با توجه به اینکه مبتلایان ویروس کرونا در بیمارستان‌های سطح شهرستان بستری و در حال درمان هستند، برای رعایت حال این بیماران، از مردم عزیز خواهشمندیم از حرکات خطر آفرین در شب چهارشنبه آخر سال خودداری کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.