کشف بیش از ۴۹ تن ذرت قاچاق در نهبندان

double-quot بیرجند -جارپرس- فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون، ۴۹ تن و ۶۸۵ کیلوگرم ذرت قاچاق و فاقد مجوز حمل در این شهرستان کشف شد.
کد خبر : 89601
تاریخ انتشار : شنبه 10 اردیبهشت 1401 - 10:54
کشف بیش از ۴۹ تن ذرت قاچاق در نهبندان

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احسان رحیمی افزود: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون‌ها ۴۹ تن و ۶۸۵ کیلوگرم ذرت قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف شد که ارزش ریالی محموله ذرت قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران در این رابطه ۲ خودرو را توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی افزود: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرایم دیگری در جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان مرزی نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.