کشف بیش از ۱۰ میلیون موادمحترقه در تهران

double-quot تهران - جارپرس - فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰ میلیون عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در یک ماه اخیر خبر داد.
کد خبر : 51290
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 اسفند 1399 - 10:07
کشف بیش از ۱۰ میلیون موادمحترقه در تهران

به گزارش جارپرس از ایسنا، سردار حسین رحیمی در این باره گفت: از حدود یک ماه پیش همکاران من در پلیس‌های مختلف تخصصی با تمرکز ویژه به شب چهارشنبه آخر سال فعالیت خود را آغاز کرده و در جریان آن، کشفیات و دستاوردهای خوبی هم داشتند.

وی با بیان اینکه طی این مدت بیش از ۱۰ میلیون عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز در پایتخت کشف شده است، گفت: علاوه بر آن حدود پنج تُن مواد اولیه ساخت این موادمحترقه مانند اکلیل سرنج و نظایر آن نیز کشف شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس در چهارشنبه سوری در آماده‌باش کامل هستند، گفت: پلیس با هرگونه هنجارشکنی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان برخوردی جدی خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که عده‌ای هنجارشکن فضا را برای شهروندان ناامن کنند.

رحیمی ادامه داد: توصیه پلیس برگزاری این مراسم در کنار خانواده و مطابق با آیین ها و سنن اصیل ایرانی است و ما امیدواریم که با همکاری خانواده‌ها و تمام شهروندان بتوانیم یک چهارشنبه سوری آرام و کم خطر را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.