0 نظر
93 بازدید

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی

کشتی ورزش اول کشور است

double-quot ساری -جارپرس-سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشور طی سخنانی  در مراسم، کسب سهمیه المپیک، اردوی آمادگی در مازندران گفت: کشتی ورزش اول کشور است، بهترین مدال های کشور را کسب کرده و بعنوان ورزش پهلوانی ایران شناخته می شود که شایسته حمایت همه جانبه است.
کد خبر : 133176
| خبرنگار : حسین امین زاده
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 شهریور 1402 - 16:56
کشتی ورزش اول کشور است

به گزارش جارپرس تیم ملی کشتی فرنگی که در آستانه مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک، اردوی آمادگی خود را به سرمربیگری حسن رنگرز در مازندران برگزار کرد، با حضور سلگی، معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرزانه، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس، رجبی، مدیرکل ورزش و جوانان، شایگان, رئیس هیات کشتی مازندران و و مدیران شهرستانی بدرقه شد. ‎ روح الله سلگی در این مراسم ضمن تسلیت اربعین حسینی، گفت: ورزشکاران ما به مشی پهلوانی مولاعلی و شجاعت و عدالت خواهی اباعبدالله الحسین اقتداء دارند.

علی رجبی، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این مراسم ضمن دیدار و گفتگو چهره به چهره با سرمربی، کادر فنی و کشتی گیران تیم ملی، حمایت قاطع دستگاه ورزش و جوانان را از ملی پوشان کشتی فرنگی در رقابت های مهم جهانی و انتخابی المپیک اعلام کرد.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز در ابتدای این مراسم، ضمن تشریح شرایط تیم ملی و تقدیر و تشکر از میزبانی خوب استان مازندران، گفت: کشتی ورزش اول کشور است، بهترین مدال های کشور را کسب کرده و بعنوان ورزش پهلوانی ایران شناخته می شود که شایسته حمایت همه جانبه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.