0 نظر
134 بازدید

کشتی آزاد نوجوانان آسیا/نماینده وزن ۵۸ کیلوگرم ایران فینالیست شد

double-quot

تهران – جارپرس – «مرتضی پورمرتضی» نماینده وزن ۵۸ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا در تایلند به فینال راه یافت و «مهدی ویسی» در وزن ۴۲ کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت.

کد خبر : 21810
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1396 - 6:20
کشتی آزاد نوجوانان آسیا/نماینده وزن ۵۸ کیلوگرم ایران فینالیست شد

رقابت های سه وزن ۴۲، ۵۰ و ۵۸ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا از صبح شنبه به وقت محلی در بانکوک پایتخت تایلند آغاز شد و مسابقات پنج وزن باقیمانده نیز فردا – یکشنبه – برگزار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پخش زنده رقابت ها، در وزن ۴۲ کیلوگرم «مهدی ویسی» پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل کشتی گیر از کشور ازبکستان با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف وی در این دیدار نماینده کشور قزاقستان است.
در وزن ۵۰ کیلوگرم «محمد ابراهیمی» در کشتی مقابل نماینده کشور هند با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست کشتی گیر هندی در مرحله بعد، ابراهیمی از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن ۵۸ کیلوگرم «مرتضی پورمرتضوی» در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر کشتی گیر یمنی را مغلوب کرد. وی در دور بعد نماینده کشور قزاقستان را با نتیجه ۲ بر ۲ شکست داد و در دور سوم نیز با نتیجه ۶ بر صفر کشتی گیر قرقیزستانی را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار به مصاف حریف هندی می رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.