0 نظر
138 بازدید

کشتی آزاد جوانان جهان/۲ مدال برنز امامی و متقی نیا در روز نخست

double-quot

تهران – جارپرس – یونس امامی و محمد متقی نیا آزادکاران وزن های ۶۰ و ۷۴ کیلوگرم ایران در نخستین روز از پیکارهای کشتی قهرمانی جوانان جهان در فنلاند مدال برنز گرفتند.

کد خبر : 22103
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 11:36
کشتی آزاد جوانان جهان/۲ مدال برنز امامی و متقی نیا در روز نخست

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان، از صبح سه شنبه با برگزاری مسابقات چهار وزن نخست در شهر تامپره فنلاند آغاز شده است.
در وزن ۶۰ کیلوگرم یونس امامی بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم در مصاف با کریستوفر میکزاک از کانادا با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و در دور سوم نیز با نتیجه ۱۲ بر ۲ از سد عباس رحمان اف از ازبکستان به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
وی در این مرحله مقابل عبدالله احمداف از روسیه با نتیجه ۶ بر ۵ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. امامی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر اریگلت پریزرینی از آلبانی را مغلوب و مدال برنز را از آن خود کرد.
در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد متقی نیا در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر حمدی مصطفی از مصر را مغلوب کرد و در دور دوم اخساربک گولایف از کشور اسلواکی را از پیش رو برداشت اما در دور سوم مقابل مارک جان هال از آمریکا با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، متقی نیا راهی گروه بازنده ها شد. وی در این گروه با نتیجه ۶ بر ۳ مقابل رادیک والیف از روسیه به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت. متقی نیا برای کسب مدال برنز به مصاف موهامت کوچوک ایلدریم از ترکیه رفت و با نتیجه ۱۱ بر صفر از سدی وی گذشت و به مدال برنز رسید.
علیرضا سرلک و دانیال شریعتی نیا نمایندگان وزن های ۵۰ و ۹۶ کیلوگرم نیز از دور رقابت ها حذف شد.
فردا نیز چهار نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود می روند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.