کسب عنوان سیزدهمی اتومبیلرانی ایران در رقابت های بین قاره ای ژاپن

double-quot

تهران-جارپرس-«شهاب پیشانی دار» قهرمان اتومبیلرانی ایران روز دوشنبه در نخستین دوره رقابت های دریفت بین قاره ای در ژاپن با کسب جایگاه سیزدهمی به کار خود پایان داد.

کد خبر : 23014
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1396 - 12:56
کسب عنوان سیزدهمی اتومبیلرانی ایران در رقابت های بین قاره ای ژاپن

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، اولین دوره رقابت های دریفت بین قاره ای با حضور اتومبیلرانان ایران، آمریکا، برزیل، فرانسه، ایتالیا، ژاپن، چین تایپه، روسیه، کره جنوبی، فرانسه، تایلند، چین، هنگ کنگ، مالزی و اوکراین در روزهای هشتم و نهم مهرماه امسال در شهر توکیو برگزار شد.
شهاب پیشانی دار نماینده ایران نیز در نخستین تجربه خود در رقابت های رسمی در دور نخست با بدشانسی روبه رو شد.
وی که با اتومبیل بی ام دبلیو ساخت آلمان که متناسب با استانداردهای فدراسیون های جهانی توسط متخصصان داخلی تجهیز شده بود، در حین تمرین قبل از شروع این رقابت ها به دلیل نقص فنی از سوی کمیته برگزاری مسابقات کنار گذاشته شد.
اما پیشانی دار با تصمیم سرپرست و مربیان خود با اتومبیل اجاره ای تویوتا با فرمان راست رقابت های خود را آغاز کرد و توانست در میان هشت شرکت کننده گروه خود با امتیاز ۹۷،۴۱درصدر بایستاد.
وی در مرحله بعد با کسب رتبه سیزدهم در مجموع توانست به جمع ۱۶ نفر برتر مسابقات صعود کند .
پیشانی دار در رقابت دو به دو(سویسو)با قهرمان ژاپنی مسابقات ‘ ماساتو کاواباتا ‘ هم گروه شد و اما نتیجه این مسابقه را واگذار کرد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند. اتومبیلرانان ژاپن و روسیه بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.
رقابت های دریفت بین قاره ها برای نخستین بار از سوی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی روزهای هشت و نهم مهرماه با حضور ٣٢ شرکت کننده از سراسر جهان در ژاپن برگزار شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.