کاهش دمای تهران تا ۶ درجه

double-quot تهران - جارپرس - بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه (۴ تا ۶ آبان ماه) کاهش تدریجی دما به‌ویژه در نیمه شمالی استان ۴ تا ۶ درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر : 71825
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 آبان 1400 - 0:00
کاهش دمای تهران تا ۶ درجه

 

به گزارش جارپرس از ایسنا بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز تا صبح فردا (۳ تا ۴ آبان ماه) در نواحی پرتردد گاهی انباشت آلاینده‌ها و از بعدازظهر فردا تا چهارشنبه شب (۴ تا ۵ آبان ماه) در پاره ای نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان وزش باد نسبتا شدید تا شدید با احتمال خیزش موقتی گرد و خاک و در ارتفاعات افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده باران و برف مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۴ آبان ماه) قسمتی ابری، در بعد از ظهر ابری و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۰ و ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۵ آبان ماه) قسمتی ابری و همراه با وزش باد و گاهی نیمه ابری خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به  ۱۸ و ۸  درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.