کاهش تردد در تعطیلات جلوی انتقال بیشتر کرونا را می گیرد

double-quot تهران - جارپرس - رئیس سازمان پدافند غیرعامل  کشور گفت: اکنون که بیماری کووید۱۹ واکسن و داروی موثر ندارد، تنها اقدام ممکن پیشگیری است و در این راه شورای عالی امنیت ملی و ستاد ملی کرونا با همکاری نیروی انتظامی باید جمعیت را ساکن نگه دارند تا از انتقال بیشتر کرونا در جمعیت پیشگیری شود.
کد خبر : 34777
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 مهر 1399 - 8:07
کاهش تردد در تعطیلات جلوی انتقال بیشتر کرونا را می گیرد

به گزارش جارپرس از ایرنا، غلامرضا جلالی روز پنحشنبه در حاشیه سی و ششمین اجلاس شورای عالی استان ها در جمع خبرنگاران افزود: باتوجه به نقش قانونی شورای عالی استان ها که نماینده مردم در حوزه شهرها و روستاها هم هستند و وظایف و تکالیف قانونی سازمان پدافند غیرعامل در ساختار شهری دارد و همچنین بر اساس اسناد ملی که در این زمینه وجود دارد تفاهمنامه ای تنظیم شد تا بتوانیم همکاری های لازم را انجام دهیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره همه گیری کرونا در کشور گفت: از آنجایی که تاکنون واکسن و داروی مشخصی برای بیماری کووید۱۹ پیدا نشده است و درمان بر اساس آزمون و خطا پیش می رود اساس فعالیت ها باید بر اساس رعایت بهداشت استوار شود.
جلالی همچنین درباره تثبیت جمعیت در شرایط کنونی و همه گیری ویروس کرونا نیز گفت: تثبیت جمعیت و کاهش تردد در همه گیری کرونا نیاز به تصمیم گیری قاطع در شورای عالی امنیت ملی دارد. پس از آن مردم آموزش می بینند و توجیه می شوند و در نهایت اعمال این تصمیم است که با حضور نیروهای انتظامی انجام می شود.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل افزود: شورای عالی امنیت ملی و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا باید بتوانند تصمیم قاطع بگیرند تا در زمان تعطیلات جمعیت را ساکن نگه داشته، جلوی انتقال بیماری را بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.