کاهش آمار مقرری‌بگیران «بیمه بیکاری» در کشور

double-quot تهران - جارپرس - مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه شمار مقرری‌بگیران بیمه بیکاری رو به کاهش است گفت: در حال حاضر ۱۷۰ هزار مقرری‌بگیر بیمه بیکاری در تامین اجتماعی داریم.
کد خبر : 102782
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مهر 1401 - 11:00
کاهش آمار مقرری‌بگیران «بیمه بیکاری» در کشور

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، مهدی شکوری درباره آخرین وضعیت مقرری‌بگیران بیمه بیکاری اظهار کرد: در سال ۹۸،  ۲۲۶ هزار مقرری‌بگیر بیمه بیکاری داشتیم که در سال ۹۹ به ۲۰۰ هزار و در سال ۱۴۰۰ به ۱۸۵ هزار و امروز به ۱۷۰ هزار نفر رسیده و روند کاهشی دارد.

وی افزود: شمار مقرری‌بگیران بیمه بیکاری رو به کاهش است. در سال گذشته که هنوز با شیوع کرونا روبه‌رو بودیم، در یک مقطع زمانی ۲۲۰ هزار مقرری‌بگیر داشتیم که خوشبختانه با رونق کسب‌وکارها و برگشت به کار افراد، آمار مقرری‌بگیران بیمه بیکاری کاهش یافت و افراد جویای کار دوباره به حوزه‌های کاری برگشتند.

مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به پرسشی مبنی بر میزان بیمه‌شدگان جدید این سازمان نیز گفت: تا پایان خردادماه، ۴۳۰ هزار نفر به آمار بیمه‌شدگان اجباری افزوده شد.

شکوری اضافه کرد: از محل طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی یک هدف گذاری در سال ۱۴۰۱ انجام دادیم که برمبنای آن یک میلیون بیمه شده جدید جذب شوند که خوشبختانه تا امروز حدود ۴۵۰ هزار بیمه شده در بیمه فراگیر جذب کرده‌ایم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.