0 نظر
180 بازدید

کار اصلی اداره ورزش، سیاستگذاری و نظارت است

double-quot

بابلسر – جارپرس – رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر گفت: کار اصلی اداره ورزش، سیاستگذاری و نظارت است و بدنبال این هستیم که مسابقات برای شهرستان آورده داشته باشد.

 

کد خبر : 22216
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1396 - 6:39
کار اصلی اداره ورزش، سیاستگذاری و نظارت است

 

اسماعیل پهلوان در نشست روز پنج شنبه گذشته با خبرنگاران بابلسر به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار اظهار داشت: باید بستری فراهم شود تا شان و جایگاه خبرنگاران حفظ و دیده شود، لذا دستگاه های اجرایی و متولیان امور در این امر نیز دخیل هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه اخبار ورزشی بروز است، عنوان داشت: در ورزش می توان از طریق رسانه به ترویج رسید که از این رو ارتقای سطح سلامت جامعه اتفاق خواهد افتاد.

پهلوان با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ و ورزش مقوله بسیار مهمی است تصریح کرد: ترویج فرهنگ و ورزش از طریق خبرنگاران امکان پذیر خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر ضمن بیان اینکه اخیراً بابلسر میزبانی مسابقات متعددی را بر عهده داشته است، تاکید کرد: دنبال این هستیم که برای شهرستان آورده داشته باشد.

به گفته وی کار اصلی اداره ورزش، سیاستگذاری و نظارت است.

در پایان این مراسم از خبرنگاران حاضر با اهدا هدایا و لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

 

اداره ورزش و جوانان، نیروی انتظامی بابلسر و دانشگاه مازندران از جمله ادارات و دستگاه های دولتی هستند که هرساله پیشتاز در برگزاری مراسم روز خبرنگار بوده و از مقام خبرنگاران تجلیل می کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.