0 نظر
113 بازدید

چین صدور روادید تجاری را تسهیل می کند

double-quot تهران - جارپرس - وزارت امنیت عمومی و سازمان ملی مهاجرت چین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که صدور روادید تجاری برای بازرگانان خارجی در فرودگاه و داخل چین را تسهیل می کند.
کد خبر : 130383
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 7:44
چین صدور روادید تجاری را تسهیل می کند

به گزارش جارپرس از ایرنا از تارنمای خبری رادیو چین، بازرگانان اتباع خارجی که به منظور مذاکرات و تبادلات تجاری، نصب، تعمیر و نگهداری، حضور در نمایشگاه‌ها، سرمایه گذاری و کارآفرینی به چین سفر می کند و فرصت لازم برای اخذ روادید ندارند می توانند از دعوت نامه های رسمی شرکت ها برای ورود به خاک چین اقدام کنند و درصورت نیاز به روادید چندین بار ورود، پس از ورود به خاک این کشور، درخواست جایگزینی با یک روادید تجاری سه ساله ارائه دهند.

«جیا تونگ‌بین» معاونت بخش مدیریت اتباع خارجی سازمان ملی مهاجرت روز شنبه (۱۴ مرداد) اعلام کرد: با اجرای قوانین جدید تبادلات تجاری را ارتقا خواهد یافت و همکاری بین مدیران شرکت های خارجی و بازرگانان را تسهیل خواهد شد و فعالیت‌ها و مذاکرات تجاری را در چین ممکن می‌سازد.

براساس قوانین جدید چین، اتباع خارجی پس از تقاضای مجوز اقامت در چین اجازه خواهد داشت که اصل گذرنامه خود را پس از تایید نزد خود نگه دارند تا به امور مرتبط را با گذرنامه خود طی این دوره انجام دهند.

جیا تاکید کرد: با اجرای این تدبیر دستکم به نفع ۷۰۰ هزار نفر در سال باشد و به ایجاد یک محیط تجاری کارآمدتر و مناسب‌تر کمک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.