0 نظر
161 بازدید

چهار مدال ایران در آغاز دومین روز پاراآسیایی ۲۰۱۸

double-quot
جاکارتا – جارپرس – کاروان ورزشی ایران در آغاز دومین روز از بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به یک طلا، یک نقره و ۲ برنز دست یافت.
کد خبر : 27217
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1397 - 10:41
چهار مدال ایران در آغاز دومین روز پاراآسیایی ۲۰۱۸

به گزارش جارپرس ربه نقل از ایرنا، امروز مسابقات دو و میدانی بازی های پاراآسیایی در ورزشگاه گلورا بانگ کارنوی جاکارتا آغاز شد و نمایندگان ایران به چهار مدال رسیدند.
در ماده پرتاب وزنه کلاس F32 یونس سیفی پور با ۳۰ متر و ۱۶ سانتی متر به مدال طلا دست یافت و دومین طلا را برای کاروان ایران به ارمغان آورد. در این ماده ورزشکارانی از عمان و کویت دوم و سوم شدند.
در پرتاب نیزه کلاس F12/13 بهزاد عزیزی با حدنصاب ۶۵ متر و ۶۲ سانتی متر و سیدعرفان حسینی با رکورد ۵۸ متر و ۱۷ سانتی متر، پس از نماینده ازبکستان به مدال نقره و برنز دست یافتند.
در پرش طول کلاس T/45/46/47 زهرا برناکی با پرشی به طول ۴ متر و ۵۱ سانتی متر سوم شد. زهرا شاه محمدی دیگر نماینده ایران نیز در این بخش با ثبت رکورد ۴ متر و ۲۱ سانتی متر در رده چهارم ایستاد.
در رشته ریکرو تیراندازی با کمان، زهرا نعمتی و و غلامرضا رحیمی با برتری مقابل نمایندگان کامبوج و مغولستان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند اما پوریا پورجلالی مقابل ورزشکاری از هنگ کنگ شکست خورد و حذف شد.
در والیبال نشسته هم تیم زنان ایران که دیروز ژاپن را از پیش رو برداشته بود، امروز مقابل اندونزی به برتری سه بر صفر دست یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.