0 نظر
82 بازدید

چند خبر تعزیراتی

double-quot تهران - جارپرس - محکومیت متهم پرونده قاچاق گردو و بادام در قم، جریمه ۲۹ میلیارد ریالی برای قاچاقچی کالا در فارس و محکومیت راننده قاچاق بر در اصفهان از جمله اخبار روز سازمان تعزیرات حکومتی هستند.
کد خبر : 122910
تاریخ انتشار : شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 17:04
چند خبر تعزیراتی

 

به گزارش جارپرس از ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: پرونده حمل کالای قاچاق گردو و بادام از یک دستگاه خودروی وانت بارِ پراید به ارزش ۱ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی استان قم تشکیل و رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با احضار متهم و پس از تفهیم اتهام و اخذ دفاعیات به دلیل ارائه نکردن مدارک مثبت گمرکی، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط کالای قاچاق جمعاً به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نقره داغ قاچاقچی کالا در کازرون

در پرونده دیگر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده کالای قاچاق شامل البسه، اسباب بازی و توپ ورزشی در شعبه بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس ادامه داد: شعبه بررسی‌کننده با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۲۹ میلیارد جزای نقدی محکوم کرد. مأموران نیروی انتظامی از یک کامیون محموله کالای قاچاق را که در زیر بار علوفه جاسازی‌شده بود را کشف کردند و پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

کشف ۹۲ دستگاه لوازم خانگی از خودرو قاچاق بر

همچنین در پرونده دیگر، علی‌اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده قاچاق لوازم خانگی در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان نطنز تشکیل و رسیدگی شد. شعبه با توجه به محتویات پرونده، تخلف را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت سه میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مختاری گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان نطنز یک خودرو وانت نیسان با بار مشکوک به قاچاق توقیف و از این خودرو ۹۲ دستگاه لوازم برقی خانگی کشف و پرونده آن به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان نطنز ارجاع شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.