0 نظر
149 بازدید

چشم انتظاری کلاه زردها از انتصاب جدید در سازمان و مدیریت

double-quot

تهران – جارپرس – یک عضو شورای اپراتوری برق فشار قوی ابراز امیدواری کرد که با تغییر معاون توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت، ابلاغیه این سازمان به وزارت نیرو مبنی بر تبدیل قرارداد اپراتورهای کارمعین به کارگری دایم پیگیری شود.

کد خبر : 17457
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1395 - 6:12
چشم انتظاری کلاه زردها از انتصاب جدید در سازمان و مدیریت

 

 

یک عضو شورای اپرراتوری برق فشار قوی به خبرنگار جارپرس گفت: کلیات طرح یکسان سازی اپراتورهای قرارداد کارمعین پست های برق فشار قوی با سایر پرسنل رسمی و پیمانی در تاریخ دوم آبان ماه در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصویب شد و سپس در دستور کار رای گیری صحن علنی قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: اپراتورهای کار معین، بعد از قریب به سه سال سرگردانی در کمیسیون های مجلس توانست کلیات طرح را با کمک نمایندگان به تصویب برساند و حال منتظر رای گیری در صحن علنی هستند.

 

این عضو شورای اپراتوری برق فشار قوی در ادامه اظهار داشت: به موازات طرح مزبور اعضا شورای اپراتوری با وزارت نیرو و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نیز جلساتی داشتند که ماحصل آن تدوین ابلاغیه ای به وزارت نیرو مبنی بر تبدیل قرارداد اپراتورهای کارمعین به کارگری دایم شد.

 

وی افزود: نزدیک به هشت ماه از تدوین ابلاغیه گذشت و منتظر امضای آن توسط صفدری معاون توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت بودیم که این مهم نیز در نهایت انجام نشد.

 

این عضو شورای اپراتوری برق فشار قوی در پایان انتصاب زهرا اربابی به سمت معاون توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت را به فال نیک گرفت و در همین خصوص اظهار داشت: جامعه اپراتوری انتصاب زهرا اربابی به سمت معاون توسعه منابع انسانی سازمان و مدیریت را به فال نیک گرفته تا با امضای ابلاغیه فوق قدم مثبتی در جهت امنیت شغلی اپراتورهای قرارداد کارمعین پست های فشار قوی برق برداشته شود.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.