چرا پرسپولیس ۵ میلیارد تومان به سازمان لیگ بدهکار است؟

double-quot تهران - جارپرس - سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده نه تنها طلبی از این سازمان ندارد، بلکه مبلغی هم بدهکار است.
کد خبر : 53996
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 31 فروردین 1400 - 16:43
چرا پرسپولیس ۵ میلیارد تومان به سازمان لیگ بدهکار است؟

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، باشگاه پرسپولیس که این روزها درگیر بحران مالی است و نتوانسته مطالبات بازیکنانش را بپردازد، طی سال‌های اخیر با وجود چهار قهرمانی و یک نایب‌قهرمانی در لیگ برتر، درآمدی از سازمان لیگ کسب نکرده است. از این رو با ورود جعفر سمیعی به پرسپولیس، تلاش‌های زیادی انجام شد تا درباره مطالبات باشگاه و سازمان لیگ، از سوی این سازمان شفاف‌سازی شود.

حالا گفته می شود که سازمان لیگ فوتبال ایران در آخرین نامه خود اعلام کرده پرسپولیسی‌ها نه تنها طلبکار نیستند، بلکه حدود ۵ میلیارد تومان بدهکار هستند.

برای پیگیری دلیل بدهی پرسپولیسی‌ها به سازمان لیگ، ایسنا تلاش کرد تا درباره این موضوع از مدیران باشگاه پرسپولیس سوال کند اما هیچکدام از مدیران این باشگاه حاضر به پاسخگویی درباره این مساله نشدند.

یکی از محل‌های درآمد باشگاه‌ها، تبلیغات محیطی است که در فوتبال ایران سازمان لیگ متولی این موضوع است و باید پس از اخذ درآمد از اسپانسرها، سهم باشگاه‌ها را پرداخت کند اما با وجود اینکه در چند سال اخیر پولی به پرسپولیس پرداخت نشده، مدیران این باشگاه، تلاشی برای شفافیت در این زمینه انجام ندادند تا همچنان این سوال مطرح باشد که چطور قهرمان پپاپی چهار دوره لیگ، درآمدی از تبلیغات محیطی نداشته است؟

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.