چارتری‌ها اجازه پرواز ندارند

double-quot
تهران – جارپرس – نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس از حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جلسه امروز این فراکسیون خبر داد و گفت: اسلامی در این نشست اعلام کرد به شرکت‌های چارتری اجازه پرواز داده نمی‌شود و در صورت بروز چنین اتفاقی با شرکت‌های متخلف برخورد می‌شود.
کد خبر : 29716
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 - 10:07
چارتری‌ها اجازه پرواز ندارند

به گزارش خانه ملت، «غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» در تشریح نشست امروز- یکشنبه- فراکسیون مستقلین ولایی با حضور «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: در این نشست نمایندگان مباحثی در خصوص تعمیر و بازسازی راه‌های روستایی، توجه به صنعت هواپیمایی و احداث آزادراه‌های جدید از طریق سرمایه گذاری مطرح شد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام، تخصیص کافی سهمیه قیر و مناسب سازی راه‌های مواصلاتی، برنامه‌ریزی در زمینه ایجاد شاخص برای ارائه خدمات وزارتخانه و تکمیل راه‌آهن‌های در دست احداث وعدم صدور مجور برای ایجاد شرکت‌های جدید ایرلاین از دیگر مطالبات نمایندگان در این جلسه بود.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر راه ‍و شهرسازی در زمینه برنامه‌های آتی وزارتخانه توضیحاتی را ارائه کرد، ادامه داد: اسلامی اعلام کرد که به شرکت‌های چارتری اجازه پرواز داده نمی‌شود و در صورت بروز چنین اتفاقی با شرکت‌های متخلف برخورد می‌شود.
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌هایی که از درصد پیشرفت بالایی برخوردار هستند باتوجه به وضعیت اعتبارات در کشور به ترتیب اولویت تکمیل می‌شوند.
جعفرزاده ایمن آبادی خاطرنشان کرد: وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که جدول زمان‌بندی برای حضور در استان‌ها به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات مطرح شده توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تهیه می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.