پیشکسوت فوتبال ایران روی دوش هوادارانش راهی خانه ابدی شد

double-quot

تهران-جارپرس-پیکر مرحوم «اکبر افتخاری» پیشکسوت فوتبال ایران و تیم های پرسپولیس و استقلال روز شنبه با حضور علاقه مندان و جامعه ورزش کشور در ورزشگاه شهید شیرودی تهران تشییع و برای خاکسپاری به قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) تهران انتقال یافت.

کد خبر : 23656
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1396 - 6:57
پیشکسوت فوتبال ایران روی دوش هوادارانش راهی خانه ابدی شد

به گزارش جارپرس از ایرنا، در این مراسم جمعی از مردم، رئیس فدراسیون فوتبال، معاون ورزش هگانی وزیر ورزش ، مدیرعامل باشگاه استقلال و جمعی از دیگر مسئولان ورزش کشور و همچنین بسیاری از ورزشکاران و پیشکسوتان فوتبال حضور داشتند.
در مراسم تشییع پیکر مرحوم افتخاری پس از مرثیه سرایی سالار شهیدان اباعبدالله حسین(ع)، نماز میت خوانده شد و سپس پیکر آن مرحوم برای خاکسپاری به بهشت زهرا(س) انتقال یافت.
مرحوم اکبر افتخاری پیشکسوت فوتبال ایران که از مدتها قبل در بستر بیماری به سر می‌برد،پنج شنبه ۱۸ آبان ماه امسال در بیمارستان ابن سینای تهران درگذشت.
افتخاری در شهرستان بندر شاهپور به دنیا آمد. پس از پایان دوره ابتدایی به شهر اهواز و باشگاه فوتبال کلنی خوزستان رفت و در آن تیم با بازیکنانی همچون مهراب شاهرخی و ناظم گنجاپور همبازی شد.
این فوتبالیست نامدار کشور در ادامه بازی های درخشان خود به تیم ملی دعوت شد و در این تیم بازی کرد. وی پس از کسب عنوان قهرمانی جام ملت های ۱۹۶۸ آسیا به تیم دارایی رفت و پس از آن به تیم استقلال پیوست و در این تیم مدت ها بازی کرد.
افتخاری پس از حضور در تیم پرسپولیس از فوتبال کناره گیری کرد و کفش هایش را آویخت.
مجلس یادبود آن مرحوم دوشنبه ۲۲ آبان در مسجد نور تهران برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.