0 نظر
167 بازدید

پیشنهاد هنگفت بایرن مونیخ برای جذب سانچس

double-quot

تهران – جارپرس – بایرن مونیخ خود را برای ارائه یک پیشنهاد هنگفت برای جذب مهاجم شیلیایی توپچی های لندن آماده می کند.

کد خبر : 20631
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 - 11:39
پیشنهاد هنگفت بایرن مونیخ برای جذب سانچس

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا از تارنمای خبری ساکرنت، غول بوندس لیگا برای جذب الکسیس سانچس مهاجم شیلیایی آرسنال پیشنهاد هنگفت ۵۵ میلیون پوندی را آماده کرده است، در حالی که منچستریونایتد بدنبال جذب آگوئرو است.
مهاجم شیلیایی آرسنال قرارداد خود را با این باشگاه تمدید نکرده و فقط یک سال از قرارداد کنونی وی باقی مانده است. به همین علت آینده او در هاله ای از ابهام قرار دارد. سانچس در تمام رقابت های فصل جاری ۲۴ گل به ثمر رسانده است. او به همین علت خواستار افزایش قابل توجه دستمزد خود شده است و آرسنال تاکنون تمایلی به برآورده کردن این درخواست او نشان نداده است.
کارلو آنچلوتی سرمربی بایرن مونیخ از جذب این بازیکن ۲۸ ساله مطمئن است. منچسترسیتی، چلسی، پاری سن ژرمن و یوونتوس نیز خواهان جذب سانچس هستند.
در همین حال، خوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد بدنبال یک مهاجم مطرح دیگر به جای زلاتان ابراهیموویچ است. ابراهیموویچ به دلیل آسیب دیدگی زانو احتمالا بیشتر رقابتهای امسال را از دست خواهد داد.
سرمربی منچستریونایتد با وجود آمادگی مارکوس راشفورد آماده است تا سرخیو آگوئرو را به خدمت بگیرد. این ستاره آرژانتینی نتوانسته است پپ گواردیولا را تحت تاثیر قرار دهد.
مشخص نیست که آیا منچسترسیتی مایل است این بازیکن را به رقیب دیرینه خود بفروشد یا خیر. اما گمان می رود در صورت دریافت پیشنهاد ۵۵ میلیون پوندی این تقاضا را بررسی خواهد کرد.
به گزارش میرر، منچسترسیتی نیز ۵۰ میلیون پوند برای جذب الکس ساندرو پیشنهاد کرده است. گواردیولا مشتاق جذب مدافع یوونتوس است.
ساندرو از زمان پیوستن به یوونتوس شگفتی ساز بوده است. یوونتوس در آستانه کسب قهرمانی سه گانه تاریخی است، منچسترسیتی احتمالا باید پیشنهاد متقاعد کننده ای برای ساندرو داشته باشد تا وی در تابستان امسال یوونتوس را ترک کند.
به گزارش میرر و روزنامه های ورزشی اسپانیایی، تئو هرناندز مدافع چپ فرانسوی اتلتیکو مادرید، علاقه مند است که با بارسلونا قرارداد امضا کند. این بازیکن ۱۹ ساله به طور قرضی برای آلاوز بازی می کند. مبلغ بند آزادی سازی او ۲۴ میلیون یورو است که ظاهرا بارسلونا تمایل به پرداخت این مبلغ دارد.
منچسترسیتی و لیورپول نیز علاقه مند هستند این بازیکن را به خدمت بگیرند. در حالی که اتلتیکو مادرید نیز خوان حفظ او در این باشگاه است.
یحیی توره برای ادامه حضور خود در منچسترسیتی باید کاهش دستمزد خود را بپذیرد. پیشتر شایعاتی در باره پیوستن وی به چین منتشر شده بود، ولی گواردیولا بعد از نیمکت نشینی وی در اوایل فصل جاری، از حضور این بازیکن استفاده می کند. ولی سیتی برای تمدید قرارداد او براساس شرایط دستمزد هفتگی ۲۳۰ هزار پوند آماده نیست و دو طرف باید مصالحه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.