پیشنهاد استانداری تهران به ستاد کرونا برای لغو منع تردد شبانه

double-quot تهران - جارپرس - استاندار تهران گفت: با توجه به اینکه طرح منع تردد شبانه در تهران اثربخشی لازم را ندارد پیشنهاد ما به ستاد ملی برداشته شدن این محدودیت است که این پیشنهاد به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه خواهد شد.
کد خبر : 71820
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آبان 1400 - 23:50
پیشنهاد استانداری تهران به ستاد کرونا برای لغو منع تردد شبانه

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، محسن منصوری در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: جلسات استانی باید به صورت منظم و به موقع برگزار شود در این جلسه تعدادی از اعضا حضور ندارند که باید عدم حضور آنها پیگیری و تذکر لازم داده شود.

استاندار تهران در این جلسه و پس از اخذ نظرات اعضاء درباره لغو ترددهای شبانه در تهران که اکثریت بر عدم اثربخشی و پیشنهاد حذف آن تاکید کردند، گفت: در استان تهران با بحث کارشناسی که در ستاد استانی مقابله با کرونا شد. با توجه به اینکه این طرح اثربخشی لازم را ندارد پیشنهاد ما به ستاد ملی برداشته شدن این محدودیت است که این پیشنهاد به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه خواهد شد.

وی افزود: در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رییس جمهور نگرانی های مطرح شد که اگر آینده نگری و تدبیر لازم را نداشته باشیم باید منتظر بروز موج ششم باشیم؛ لذا باید برخوردی فعال با این بیماری داشته باشیم بی تردید برخورد منفعل آن ضرورت برگزاری جلسات را زیر سوال می برد.

وی ادامه داد: اتفاق نظری در خصوص تاثیر اجرای طرح شهید سلیمانی وجود دارد که نشان می دهد این طرح در مرحله قبل موثر بوده و میزان فوتی و بستری را کاهش داده است و اجرای آن ثمرات و برکات بسیاری داشته است.

استاندار تهران تاکید کرد: اگر این بیماری در تهران به خوبی مدیریت شود این مسئله در کل کشور تسریع پیدا می کند. بیشترین تراکم و سفر در تهران وجود دارد؛ لذا اگر کرونا ویروس در این استان کنترل شود در کل کشور امکان کنترل وجود دارد؛ در غیر این صورت ممکن در کل کشور شاهد موج ششم باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.