پیشنهادی جالب برای جلوگیری از تبانی در جام ملت‌های آسیا

double-quot تهران- جارپرس-یک بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که باید بازی‌ها در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا براساس قرعه‌کشی مشخص شود تا دیگر اتفاقاتی مشابه این دوره از رقابت‌ها رخ ندهد.
کد خبر : 138368
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1402 - 9:25
پیشنهادی جالب برای جلوگیری از تبانی در جام ملت‌های آسیا

به گزارش جارپرس از ایسنااسماعیل حلالی در ارزیابی از عملکرد تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا و بازی ایران برابر سوریه، اظهار کرد: در این جام تیم‌ها به ویژه تیم‌های برتر آسیا که مدعی قهرمانی هستند، آن طور که انتظار داشتیم ظاهر نشدند و فراز و نشیب زیادی داشتند. در بعضی از بازی‌ها، تیم‌های مدعی قهرمانی شکننده بودند و حتی باختند. به اعتقاد من ژاپن آن انگیزه‌ای که در بازی‌های تدارکاتی داشت در جام ملت‌ها ندارد و متفاوت ظاهر شده و آن کیفیت بازی که از این تیم انتظار می‌رفت در جام ملت‌ها ندیدم.

وی گفت: بعد از پایان مسابقات مرحله گروهی باید قرعه کشی دیگری بین تیم‌ها صورت می‌گرفت تا با انگیزه بیشتری بازی‌ها را دنبال می‌کردند. متاسفانه ۱۶ تیم حاضر در جام ملت‌ها چون در جریان برنامه بازی‌ها هستند و وضعیت آن‌ها در جدول مشخص است، از هر ترفندی استفاده می‌کنند تا به فینال راه پیدا کنند. در حالی که اگر بعد از هر مرحله مجددا قرعه کشی صورت می‌گرفت و تیم‌ها در جریان نبودند که وضعیت آن‌ها در جدول چگونه خواهد بود، کیفیت بعضی تیم‌ها بهتر و روند بازی‌ها حرفه‌ای‌تر دنبال می‌شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.