پیروزی دشوار بارسلونا در نیوکمپ

double-quot
تهران – جارپرس – تیم فوتبال بارسلونا در دیدار خانگی مقابل لگانس به لطف پنالتی دقیقه پایانی «لیونل مسی» به برتری دو بر یک دست یافت.
کد خبر : 19491
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1395 - 6:18
پیروزی دشوار بارسلونا در نیوکمپ

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، در ادامه هفته بیست و سوم لیگ باشگاه های فوتبال اسپانیا، تیم بارسلونا که این روزها در شرایط مناسبی قرار ندارد، در ورزشگاه نیوکمپ میزبان تیم رده هفدهمی لگانس بود و به زحمت صاحب برتری دو بر یک شد.
در دقیقه چهارم «لیونل مسی» از روی پاس «لوییس سوارز» موفق به گلزنی شد، اما در ادامه نیمه نخست این لگانس بود که بر توپ و میدان تسلط پیدا کرد.
بازیکنان لگانس سه فرصت مناسب گلزنی را در همان نیمه نخست با بی دقتی مهاجمان خود و واکنش های دیدنی «مارک ترشتگن» دروازه بان میزبان از دست دادند.
در نیمه دوم هم نمایش ضعیف بارسلونا ادامه داشت و بالاخره در دقیقه ۷۱ «اونای لوپز» کار را به تساوی یک بر یک کشاند.
در دقیقه ۸۹ و درحالی که هواداران کاتالانی از عملکرد ضعیف بازیکنان نامدار خود ناراضی بوده و بارها این مساله را در طول بازی نشان دادند، «نیمار» با زرنگی یک پنالتی حساس برای بارسلونا گرفت تا «لیونل مسی» از روی نقطه پنالتی گل دوم و برتری تیمش را به ثمر رساند.
بارسلونا با این پیروزی ۵۱ امتیازی شد و پشت سر رئال مادرید ۵۲ امتیازی قرار گرفت. البته مادریدی ها با دو بازی کمتر نسبت به بارسلونا در صدر جدول قرار دارند.
بارسلونا که این روزها تحت تفکرات «لوییس انریکه» چندان با ثبات نشان نمی دهد، هفته گذشته در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پارس با چهار گل مقابل پاری سن ژرمن شکست خورد تا کار سخت و تقریبا غیرممکنی برای جبران در نیوکمپ داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.