پیام‌های تسلیتی برای رضا داوودنژاد/ داغش جگرسوز بود

double-quot تهران- جارپرس- افراد، نهادها و مراکز هنری، پس درگذشت ناگهانی رضا داوودنژاد در آخرین روز تعطیلات، پیام‌های تسلیت منتشر کردند.
کد خبر : 140180
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 فروردین 1403 - 14:14
پیام‌های تسلیتی برای رضا داوودنژاد/ داغش جگرسوز بود

به گزارش جارپرس از ایرنا، در پی درگذشت رضا داوودنژاد؛ بازیگر سینما و تلویزیون، افراد، نهادها و مراکز هنری، با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفتند.

محمد خزاعی؛ رئیس سازمان سینمایی

متن پیام محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت بازیگر محبوب و هنرمند دوست‌داشتنی رضا داوودنژاد جامعه هنری کشور را در سوگ نشاند. فقدان و کوچ زودهنگام این هنرمند جوان و بااستعداد ضایعه‌ای جانسوز برای خانواده محترم و معزز داوودنژاد و جامعه بزرگ هنری و سینمایی کشور است.
سینمای ایران، فراتر از هنرمندی‌های او، در اندوه از دست دادن صفا، صمیمیت، صداقت و معرفت جاری در وجود او است. علاقه‌مندان سینما، خاطرات ارزنده و نقش‌آفرینی‌های ماندگار رضای عزیز را با آن شخصیت زلال و چهره مهربان و متبسم فراموش نخواهند کرد.

با اندوه و تاسف فراوان این مصیبت سخت را به سینماگر خوب کشورمان علیرضا داوودنژاد پدر بزرگوار آن مرحوم، خانواده محترم داوونژاد، جامعه هنری و سینمایی و همه علاقه‌مندان سینما تسلیت می‌گویم و برای این عزیز سفر کرده شادی و غفران در جوار قرب الهی مسئلت می‌کنم.

پیام تسلیت دبیر جشنواره فیلم فجر

مجتبی امینی؛ دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در یادداشتی ضمن عرض تسلیت به خانواده رضا داوودنژاد و اهالی سینما و تلویزیون نوشت:

دست تقدیر بار دیگر هنرمندی جوان، متعهد و مردمی را از ما گرفت و جامعه هنری و دوستداران آن بازیگر مردمی را متاثر کرد.

فقدانش را به خانواده ارجمند و جامعه هنری تسلیت گفته و برای وی علو درجات در بهشت برین را آرزومندم.

انجمن صنفی بازیگران سینما
در پیام انجمن صنفی بازیگران سینما هم آمده است:

ارغوان
این چه رازی است که هر بار بهار
با عزای دل ما می آید

رضا داوودنژاد نازنین، هنرمند جوان، دوست داشتنی و بازیگر محبوب سینمای ایران هم رفت.
این داغ جگرسوز و سنگین را به پدر بزرگوارش، کارگردان بزرگ سینمای ایران، علیرضا داوودنژاد، همسر گرامی‌اش غزل بدیعی، خواهر گرامی‌اش همکار عزیزمان زهرا داوودنژاد و نیز به همه همکاران عزیز و مردم شریف و هنردوستِ ایران تسلیت گفته، برای بازماندگان صبر و برای رضای عزیزمان آرامش و رحمت الهی طلب می‌کنیم.

کانون کارگردانان سینمای ایران

کانون کارگردانان سینمای ایران هم در پیامی آورده است:
دوست و همکار گرامی جناب آقای علیرضا داوودنژاد درگذشت فرزند عزیزتان و بازیگر محبوب سینمای ایران زنده‌یاد رضا داوودنژاد را به شما و خانواده محترمتان و به جامعه هنری تسلیت می‌گوییم.

مرحوم رضا داوودنژاد بازیگر سینمای ایران فعالیتش در سینما را از دوران کودکی و با فیلم «بی‌پناه» شروع کرد و طی سال‌های فعالیتش در فیلم‌های مطرحی چون «مصائب شیرین»، «مرهم»، «خیابان‌های آرام»، «هوو»، «لامینور»، «بی‌رویا» و … بازی کرد.

او در سریال‌های خاطره‌انگیزی چون ««پشت کنکوری‌ها»، «باغچه مینو»، «زندگی به شرط خنده» و «متهم گریخت» هم جلوی دوربین رفته بود.

رضا داوودنژاد شب گذشته ۱۳ فروردین ماه بر اثر عوارض ناشی از پیوند کبد درگذشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.