پیاده‌سازی نرم‌افزار پرداخت الکترونیکی از سوی محققان کشور

double-quot تهران - جارپرس - نرم‌افزار پرداخت الکترونیکی بر بستر شبکه و با قابلیت استفاده روی تلفن همراه از دستاوردهای محققان یکی از شرکت‌های فناور است که به بازار معرفی شد.
کد خبر : 106365
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آبان 1401 - 14:09
پیاده‌سازی نرم‌افزار پرداخت الکترونیکی از سوی محققان کشور

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، علی اکبر رسولی، مدیرعامل این شرکت با اشاره به این که امروزه با توجه به محدودیت‌های موجود مانند حجم کاری بالا و کمبود وقت و ترافیک، الکترونیکی شدن امور بانکی راه حل مناسب و کاملی در این زمینه به شمار می‌رود، گفت: پرداخت الکترونیکی به عنوان یک راهکار مناسب جهت انجام سریع معاملات است و در این زمینه نرم‌افزارهایی را در این حوزه پیاده‌سازی کردیم. مشخصات بارز این نرم افزار پرداخت الکترونیک، تحت وب بودن و امکان پرداخت از بانک‌های عضو شتاب است.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، وی خاطر نشان کرد: نرم افزار پرداخت الکترونیک این قابلیت را دارد که به محض واریز در حساب شخصی به صورت فیش ثبت می‌شود و دقت فوق‌العاده بالا و عدم مغایرت در اطلاعات دارد.

رسولی، نرم‌افزار پرداخت الکترونیکی را ابزاری‌ برای انجام‌ دادن تراکنش‌های مالی الکترونیکی عنوان کرد و یادآور شد: از طریق نرم‌افزار پرداخت الکترونیکی می‌توان تراکنش‌هایی را از قبیل شارژ کیف پول، انتقال وجه، پرداخت قبض، شارژ سیم‌کارت و بسته اینترنتی، خرید خدمات دیجیتال، مانده‌گیری حساب و برداشت وجه انجام داد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.