پوتین از توجه و اولویت‌هایش در «عملیات ویژه نظامی» صحبت کرد

double-quot تهران - جارپرس - ولادیمیر پوتین گفت، طی یک روز کاری مسائل مربوط به "عملیات ویژه نظامی" در اوکراین را اولویت‌بندی می‌کند.
کد خبر : 126422
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1402 - 20:31
پوتین از توجه و اولویت‌هایش در «عملیات ویژه نظامی» صحبت کرد

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه طی مصاحبه‌ای با پاول زاروبین، خبرنگار تلویزیون روسیه-۱ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر زمان به پیشرفت عملیات ویژه نظامی اختصاص می‌دهد، گفت: البته که این کار اولویت اول من است. من روز را با این کار شروع و تمام می‌کنم.

پوتین همچنین گفت که با شرکت‌های نظامی-صنعتی دائما در تماس است تا متوجه شود چه چیز دیگری برای این عملیات نیاز است و چگونه می‌توان تلاش‌ها را در این راستا افزایش داد.

رئیس‌جمهور روسیه تصریح کرد: کنفرانس‌ها، جلسات، تماس‌های تلفنی، گفت‌وگوهایی در رابطه با تولیدات با روسای شرکت‌ها، بخش فنی و کسانی که ترتیب کارها را انجام می‌دهند، برگزار می‌شود. ما پیرامون کارآمدی و اثربخشی آن‌ها صحبت می کنیم؛ درباره کمبودها و اینکه کجا و چه چیزی نیاز به بهبود دارد گفت‌وگو می‌کنیم. ما همچنین درخصوص اینکه چگونه و به چه روشی و با چه سرعتی به افزایش تلاش نیاز داریم، رایزنی می‌کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.