0 نظر
68 بازدید

پلیس راه: احتمال یکطرفه شدن محور هراز وجود ندارد

double-quot تهران- جارپرس-فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: فردا جمعه بارترافیکی تردد خودروها در محور هراز از مسیر شمال به جنوب سنگین نیست واحتمال یکطرفه شدن محور هراز وجود ندارد .
کد خبر : 136742
| خبرنگار : احمد مهربان
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 آذر 1402 - 17:42
پلیس راه: احتمال یکطرفه شدن محور هراز وجود ندارد

سرهنگ ایرج کهریزی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار  جارپرس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان اظهار کرد: تردد تریلرها از محور هراز کماکان  آزاداست و تردد کامیون‌ها  و همچنین حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی روز جمعه مورخه ۱۷آذرماه از این محور مشکلی ندارند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را دارند درخواست داریم، ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با شماره‌های ۷۶۲۱۹۱۰۰ و ۲۱۸۷۷۷۴۳ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده است، ابراز کرد: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از تمامی محورهای شرق استان تهران پرحجم و روان است و با نزدیک شدن به پایان روز بر بار ترافیکی این محورها افزوده می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.