پلیس تهران عامل قتل در شمال کشور را بازداشت کرد

double-quot تهران - جارپرس - رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری قاتل فراری در شرق تهران، خبر داد.
کد خبر : 123876
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1402 - 18:42
پلیس تهران عامل قتل در شمال کشور را بازداشت کرد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اوایل خرداد ماه سال جاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی از حضور یک متهم به قتل فراری با حدود ۲۸ سال سن در محدوده شهر تهران با خبر شده و اقدامات خود برای دستگیری این فرد را آغاز کردند.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، متهم به دلایل شخصی مرد جوانی را در یکی از استان‌های شمال کشور با ضربات چوب به قتل رسانده و جسد مقتول را به آتش کشیده و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم پس از ارتکاب جنایت با خودروهای عبوری آزادراه به تهران فرار کرده بود، گفت:‌ کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را در شرق تهران شناسایی کردند و پی بردند وی قصد دارد تا به یکی از استان‌های غربی کشور برود تا به صورت غیرقانونی ایران را ترک کند. آنان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهم در شرق تهران شدند و وی را در یک عملیات منسجم بازداشت و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر قتل مرد جوان و آتش زدن جسد وی به دلیل مزاحمت متوالی مقتول برای همسرش اعتراف کرد. در ادامه نیز برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جزئیات پرونده  در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.