پلوسی: در صورت حمله به اوکراین تحریم‌ها علیه روسیه دردناک خواهد بود

double-quot تهران- جارپرس- نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: اگر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به اوکراین حمله کند، این اقدام حمله‌ به دموکراسی تلقی شده و تحریم‌ها علیه مسکو دردناک خواهد بود.
کد خبر : 84123
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 8:29
پلوسی: در صورت حمله به اوکراین تحریم‌ها علیه روسیه دردناک خواهد بود

به گزارش جارپرس  به نقل از ایرنا از نشریه هیل، پلوسی شنبه شب در مصاحبه مطبوعاتی در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: پوتین نمی‌تواند بدون مواجهه با عواقبی، فقط در جهان قلدری کند.

وی افزود: هزینه‌ای برای پرداخت وجود دارد، اگر او تصمیم به (حمله) بگیرد، ایالات متحده و ناتو با تحریم‌های قوی و سریع پاسخ خواهند داد.

رییس مجلس نمایندگان آمریکا گفت، متأسفانه مدت زیادی طول نخواهد کشید که مردم روسیه تأثیر (تحریم ها به دلیل) تصمیمات نا امن رئیس جمهور خود را احساس خواهند کرد.

پلوسی با بیان اینکه با رهبران ناتو و صدراعظم آلمان دیدار کرده است گفت، نتیجه به دست آمده (از این دیدارها) این است که واکنش (به حمله احتمالی روسیه) سریع، شدید و دردناک خواهد بود.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توضیح داد که تحریم‌ها می‌تواند سایر کشورهای اروپایی را تحت تأثیر قرار دهد، اما ناتو برای توقف تجاوز در اروپا متحد خواهد بود.

پلوسی همچنین مدعی شد که پوتین در حال تشدید درگیری است زیرا از ظهور دموکراسی در سراسر جهان می‌ترسد.

روابط میان مسکو و کی یف از سال ۲۰۱۴ تیره شده و این تنش تحت تاثیر فضاسازی‌های تبلیغاتی آمریکا و متحدانش شدت گرفته است.

روسیه تضمین‌ها و درخواست‌های امنیتی را برای ایالات متحده آمریکا فرستاده و در آن بر توقف هرگونه رزمایش نظامی ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه و همچنین خروج نیروهای این سازمان از اروپای شرقی تاکید کرده است.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه معتقد است که قدرت‌های غربی از متحدان خود برای محاصره روسیه استفاده می‌کنند. او خواهان آن است که ناتو فعالیت‌های نظامی خود را در اروپای شرقی متوقف کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.