0 نظر
102 بازدید

برای نخستین بار

پرواز رامسر _ نجف دایر شد

double-quot ساری - چار پرس - امسال برای نخستین بار پرواز ویژه اربعین از فرودگاه شهدای رامسر به مقصد نجف انجام می‌شود.
کد خبر : 132377
| خبرنگار : محمد مهربان اوجائی
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 14:29
پرواز رامسر _ نجف دایر شد

به گزارش جارپرس  سعدالله وطن خواه مدیر کل فرودگاه‌های مازندران  با اعلام این خبر گفت: در راستای سیاست‌های دولت مردمی و تاکید و پیگیری‌های استاندار مازندران مبنی بر توسعه پرواز‌ها بویژه پرواز‌های زیارتی در فرودگاه‌های استان، با رایزنی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، پرواز زیارتی ویژه اربعین برای نخستین بار از فرودگاه شهدای رامسر نیز انجام می‌شود

وی افزود: این پرواز روز‌های جمعه و پنجشنبه، دهم و شانزدهم شهریور در مسیر نجف – رامسر – نجف در جهت رفاه حال مردم و مشتاقان حرم آقا ابا عبدالله الحسین (ع) در  فرودگاه شهدای رامسر انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان ادامه داد: این پرواز قرار است ساعت ۱۵ روز جمعه از فرودگاه نجف و ساعت ۱۷:۳۰ از فرودگاه شهدای رامسر انجام شود.

وطن خواه با بیان اینکه پرواز‌های اربعین از فرودگاه شهدای ساری نیز انجام می‌شود، گفت: نخستین پرواز روز سه شنبه ۷ شهریور از فرودگاه ساری به کشور عراق انجام خواهد شد.

او افزود: ۱۰ پرواز در مسیر رفت و برگشت قبل از اریعین و ۷ پرواز نیز در مسیر ساری- نجف و بالعکس بعد از اربعین، زائران عتبات عالیات را از فرودگاه بین المللی شهدای ساری جابجا می‌کنند.

نرخ بلیط برای هر مسافر در مسیر ساری – نجف و بالعکس ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است و با توجه به دستور العمل سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت راه و شهرسازی امسال فروش چارتری بلیط برای اربعین انجام نمی‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.