پایان یک چهارم نهایی اپن آمریکا با صعود مدعیان

double-quot تهران- جارپرس-دومینیک تیم، دنیل مدودف و سرنا ویلیامیز با شکست حریفان خود به نیمه نهایی تنیس اپن آمریکا صعود کردند.
کد خبر : 32788
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 شهریور 1399 - 4:44
پایان یک چهارم نهایی اپن آمریکا با صعود مدعیان

تهران- جارپرس-دومینیک تیم، دنیل مدودف و سرنا ویلیامیز با شکست حریفان خود به نیمه نهایی تنیس اپن آمریکا صعود کردند.

به گزارش جارپرس از ایسنا، مرحله یک چهارم نهایی تنیس اپن آمریکا صبح امروز (پنجشنبه) به پایان رسید و تنیسور های مدعی توانستند به نیمه نهایی صعود کنند. در یکی از بازی های مهم دومینیک تیم برابر الکس د مینائور قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. تنیسور اتریشی در ست نخست ۶ بر یک حریفش را شکست داد و در ست دوم ۶ بر ۲ پیروز شد. برتری مرد شماره سه جهان در ست سوم هم ادامه داشت و آن را با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع خود پایان داد.

در دیگر دیدار دنیل مدودف به مصاف آندری روبیلف رفت و ۳ بر صفر پیروز شد. تنیسور روس برای پیروزی در ست نخست به زحمت افتاد و در تای بریک ۷ بر ۶ حریف خود را شکست داد. او در ست دوم ۶ بر ۳ به پیروزی دست یافت. شرایط در ست سوم هم مانند ست اول پیش رفت و مدودف با نتیجه ۷ بر ۶ حریف روس خود را مغلوب کرد.

مدودف در نیمه نهایی به مصاف تیم می رود. دیگر دیدار این مرحله را الکساندر زورف و پابلو کارنیو برگزار می کنند.

در بخش بانوان سرنا ویلیامز برابر پیرونکووا قرار گرفت و ۲ بر یک حریفش را شکست داد. تنیسور آمریکایی ست نخست را با نتیجه ۶ بر ۴ واگذار کرد اما در دو ست دیگر توانست پیروز شود. او ابتدا با نتیجه ۶ بر ۳ برابر حریفش پیروز شد و در ادامه ۶ بر ۲ حریفش را مغلوب کرد تا در جمع چهار تنیسور برتر قرار بگیرد.

بامداد پنجشنبه ویکتوریا آزارنکا به مصاف الیس مرتنس رفت و به راحتی حریف بلژیکی اش را با نتیجه ۲ بر صفر برد. تنیسور اهل بلاروس در ست اول ۶ بر یک پیروز شد و ست دوم را با نتیجه ۶ بر صفر به نفع خود پایان داد.

آزارنکا بامداد جمعه در نیمه نهایی برابر ویلیامز قرار خواهد گرفت و نائومی اوساکا به مصاف جنیفر برادی خواهد رفت.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.