پایان فوتبال ستاره دفاعی چلسی نزدیک است

double-quot تهران- جارپرس-تیاگو سیلوا اعتراف کرد به پایان دوران فوتبالش نزدیک شده است و در تابستان درباره خداحافظی از فوتبال تصمیم خواهد گرفت.
کد خبر : 135420
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 آبان 1402 - 16:01
پایان فوتبال ستاره دفاعی چلسی نزدیک است

به گزارش جارپرس ازایسنا و به نقل از بی ساکر، تیاگو سیلوای ۳۹ ساله در آخرین سال قراردادش با چلسی است و هنوز نمی‌داند فصل آینده چه خواهد کرد. این بازیکن برزیلی به اسکای ایتالیا گفت که پایان دوران حرفه‌ای‌اش نزدیک است اما تمرکزش روی سال جاری است.

تیاگو سیلوا چهارمین فصل حضورش در چلسی را سپری می‌کند. از زمانی که او در سال ۲۰۲۰ از پاری سن ژرمن به چلسی پیوست، توانسته در قلب خط دفاعی این تیم لندنی به خوبی انجام وظیفه کند. این بازیکن ۳۹ ساله یکی از بازیکنان کلیدی پوچتینو در این فصل بوده و در تمام ۱۰ بازی لیگ برتر از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفته است.

تیاگو سیلوا گفت:‌ بازنشستگی تصمیم دشواری است ولی باید اذعان کنم به روزهای پایانی دوران فوتبالم نزدیک شده‌ام.  پایان دوران حرفه‌ای من در حال نزدیک‌تر شدن است. گرفتن این تصمیم اصلا آسان نیست. باید به این فکر کنید که چه زمانی می خواهید بازنشسته شوید و به عنوان آخرین باشگاه به کجا روید. باید خانواده و بچه هایم را در اولویت قرار دهم. الان من فقط روی لذت بردن از آخرین سال قراردادم با چلسی متمرکز هستم. نمی‌دانم سال آینده چه اتفاقی می‌افتد اما هر اتفاقی رخ دهد خوشحال خواهم بود.

چلسی فصل را با تنها سه برد از ۱۰ بازی آغاز کرده و در رده یازدهم لیگ برتر قرار دارد و این هفته در خانه برابر برنتفورد به شکست تن داد و اکنون باید برای دیدار با تاتنهام، صدرنشین آماده شود. البته آبی‌های لندنی پیش از آن دیدار باید در جام اتحادیه نیز به میدان بروند و در خانه پذیرای تیم بلک‌برن خواهند بود.

سیلوا درباره شروع ضغیف تیمش در این فصل نیز افزود: ما مربی جدیدی داریم و برای پیشرفت به زمان نیاز داریم. تحت هدایت پوچتینو، ما قوی‌تر تمرین می‌کنیم و بیشتر می‌دویم.

تیاگو سیلوا در سال ۲۰۲۰ بعد از سال‌ها حضور در پاری سن ژرمن از این تیم جدا شد و راهی لیگ برتر انگلیس شد. سیلوا در لیگ جزیره پیراهن چلسی را برتن کرد و طولی نکشید که بازوبند کاپیتانی تیم به او رسید و به بازیکنی کلیدی در تیم تبدیل شد. تیم‌های عربستانی به دنبال جذب او در تابستان بودند اما باشگاه چلسی اعلام کرد که قرارداد او را یک سال دیگر تمدید کرده است.

قبل از پیوستن به چلسی، سیلوا برای پاری سن ژرمن فرانسه، میلان ایتالیا، پورتو پرتغال، یوونتود و فلومیننزه برزیل بازی می کرد.  این فوتبالیست قهرمان سری A ایتالیا، قهرمان هفت دوره لیگ فرانسه، قهرمان یک دوره لیگ قهرمانان اروپا و سوپر جام اروپا نیز شده است.

او در تیم ملی برزیل، ۱۱۳ بازی انجام داده و هفت گل به ثمر رسانده است. او قهرمان جام ۲۰۱۹ کوپا آمریکا و جام کنفدراسیون ها ۲۰۱۳ و همچنین دارنده مدال نقره و برنز المپیک است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.