0 نظر
6 بازدید

پاکستان زیرساخت‌های پایانه مرزی با ایران را برای تردد مسافران تقویت کرد

double-quot تهران- جارپرس-سفیر پاکستان در تهران اعلام کرد که برای روان‌سازی تجارت و سفرهای مردم، زیرساخت‌های گمرکی و پذیرش مسافران در پایانه‌های مرزی تفتان و گبد به میزان قابل توجهی تقویت شده است.
کد خبر : 142391
تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1403 - 17:12
پاکستان زیرساخت‌های پایانه مرزی با ایران را برای تردد مسافران تقویت کرد

به گزارش روز شنبه جارپرس از ایرنا، محمد مدثر تیپو امروز در پیامی گفت که تسهیلات مرزی شامل گمرک و پذیرش مسافران در دو گذرگاه مشترک مرزی با ایران، تفتان (میرجاوه) و گبد (ریمدان) به میزان قابل توجهی تقویت شده است.

وی افزود: تقویت زیرساخت‌های پایانه مرزی با هدف روان سازی سفرهای مردم به کشورهای یکدیگر، روان سازی تجارت و آسان سازی رفت و آمد جامعه بازرگانی ایران و پاکستان صورت گرفته است.

سفیر پاکستان در تهران با ابراز امیداوری از آینده روشن توسعه روابط دوجانبه با ایران اظهار داشت که اکنون عبور چهار تا ۶ هزار مسافر در روز از هر دو نقطه مرزی امکان پذیر شده است.

همه ساله به طور میانگین و تقریبی حدود ۱۲۰ هزار مسافر و زائر پاکستانی از طریق مرزهای رسمی میرجاوه و ریمدان وارد جمهوری اسلامی ایران می شوند و این سفرها در ایام محرم و صفر به اوج خود می رسد.

اوایل خردادماه امسال پاکستان با هدف تقویت مراودات تجاری با جمهوری اسلامی ایران فعالیت دو گذرگاه‌های مشترک مرزی تفتان (میرجاوه) و گبد (ریمدان) را ۲۴ ساعته کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.