پاسخ مثبت جبلی به درخواستی برای بازگشت «۹۰» به تلویزیون

double-quot تهران - جارپرس - پیمان جبلی که خوزستان را به عنوان اولین مقصد سفر خود پس از انتصابش برگزید، اظهار کرد: این استان مصداق هویت ملی ماست و این سفر هم عرض ادبی به ساحت شهدا و ایثارگران استان خوزستان و هم تأکیدی بر نقش رسانه برای حل مشکلات مردم در این منطقه است.
کد خبر : 69659
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 16:32
پاسخ مثبت جبلی به درخواستی برای بازگشت «۹۰» به تلویزیون

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، رییس جدید سازمان صدا وسیما در سفر به اهواز، همچنین مورد استقبال خانواده‌ی شهدا، جانبازان و ایثارگران قرار گرفت و پیراهن‌های امضا شده‌ی باشگاه فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان به وی اهداء شد.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر درخواست بازگشت عادل فردوسی پور با برنامه‌ی «نود» به تلویزیون، اظهار کرد: «عادل فردوسی‌پور می‌تواند دوباره در تلویزیون فعالیت کند و از نظر ما منعی ندارد.»

به نقل از روابط عمومی صداوسیما، پیمان جبلی در بدو سفر خود به خوزستان گفت: استان خوزستان مصداق هویت ملی ما است، چرا که ما به ویژه در دوران دفاع مقدس، ایرانی بودنمان را در این خطه از ایران معنا کردیم و بیشتر خانواده شهدا، شهیدشان در دوران دفاع مقدس در این منطقه شهید شده‌اند.

وی افزود: خوزستان خاک شهدای ما و سرزمین مقدسی است که در دوران دفاع مقدس و پس از آن، هویت ما به‌خاطر دفاع از امنیت و تمامیت ارضی کشور، به آن گره خورده است و وفاداری این استان به نظام و انقلاب روشن است.

رئیس سازمان صداوسیما درباره قابلیت‌های استان خوزستان تأکید کرد: خوزستان منبع ثروت، ظرفیت، قابلیت و توانمندی‌های متعددی است، اما متاسفانه در طول دوره‌های مختلف به درستی از این ظرفیت‌ها برای استان بهره‌برداری نشده و مفهوم عدالت برای این سرزمین افتخار آفرین محقق نشده است.
وی با بیان اینکه توجه به خوزستان سرفصل عدالت‌گستری است، گفت: اولین سفر را به این استان انتخاب کردیم تا هم عرض ادبی به شهدای این استان باشد و هم بر نقش رسانه بر حل مشکلات مردم که گاهی مزمن شده‌اند، تأکید کنیم؛ چرا که رسانه ملی اجازه نمی‌دهد مشکلات مردم بر زمین بماند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.