پاسخ رئیس کل دیوان محاسبات کشور به اولین تماس سامانه ارتباطات مردمی ۱۹۸

double-quot تهران - جارپرس - رئیس کل دیوان محاسبات در پاسخ به اولین تماس وارده به سامانه ارتباطات مردمی دیوان محاسبات کشور (۱۹۸) این سامانه را به طور رسمی افتتاح کرد.
کد خبر : 63174
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 مرداد 1400 - 18:43
پاسخ رئیس کل دیوان محاسبات کشور به اولین تماس سامانه ارتباطات مردمی ۱۹۸

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، مهرداد بذرپاش؛ رئیس کل دیوان محاسبات در پاسخ به تماس یکی از هموطنان از شهر اصفهان که موضوعی را پیرامون آموزش و پرورش مطرح کرد، ضمن وارددانستن نکته‌ی مطرح شده، اطمینان خاطر داد که حسابرسان دیوان محاسبات گزارش‌های واصله‌ی مردمی را بررسی و حسابرسی خواهند کرد و این گزارشات را تا حصول نتیجه، پیگیری خواهند نمود.

سامانه ارتباطات مردمی دیوان محاسبات کشور(۱۹۸) در راستای تحقق شعار «دیوان فناورانه مردم پایه» و با هدف نظارت مردمی بر عملکرد مالی دستگاه های دولتی و افزایش تعامل دو سویه دیوان محاسبات و مردم، امروز راه اندازی و افتتاح شد.

بر اساس اعلام دیوان محاسبات کشور، هموطنان عزیز می توانند هرگونه فساد و یا تخلف مالی را که در دستگاه های دولتی مشاهده می کنند، از طریق سامانه ارتباطات مردمی در پایگاه اینترنتی(www.dmk.ir) و تماس تلفنی با شماره ۱۹۸ به مرکز ارتباطات مردمی اعلام  نمایند. کارشناسان امر پس از دریافت گزارش، آن را جهت رسیدگی به مراجع ذیربط در دیوان محاسبات انعکاس داده و موضوع را تا رسیدن به نتیجه تعقیب می نمایند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.