پاسخگویی به ۱۲ هزار تماس روزانه تهرانی‌ها از سوی ۱۳۷/پاسخگویی ۲۴ ساعته در ایام نوروز

double-quot تهران - جارپرس - معاون ارتباطات سامانه ۱۳۷ از پاسخگویی به روزانه حدود ۱۲ هزار تماس تلفنی شهروندان در سامانه ۱۳۷ خبر داد.
کد خبر : 117959
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 - 23:57
پاسخگویی به ۱۲ هزار تماس روزانه تهرانی‌ها از سوی ۱۳۷/پاسخگویی ۲۴ ساعته در ایام نوروز

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، شهرام علیپور در جریان بازدید خبرنگاران از اداره تماس‌های شهروندی سامانه ۱۳۷ در جمع خبرنگاران در تشریح عملکرد سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: در ایام پایانی سال با توجه به استقبال شهروندان از اجرای طرح‌های مختلفی همچون درختکاری که توسط درگاه ارتباطی شهروندی اجرایی می‌شود، با افزایش تماس‌ها با سامانه ۱۳۷ مواجه هستیم. برهمین اساس در طول یک روز در سه شیفت صبح، ظهر و شب بین ۱۰ تا ۱۲ هزار پیام شهروندی توسط نیروهای سامانه ۱۳۷ پاسخ داده می‌شود.

وی ادامه داد: ۷۰ نفر نیروی ستادی در طول شبانه روز به همراه ۱۲۰ نیرو در نواحی پاسخگوی شهروندان هستند. ۶۰ درصد از تماس‌های شهروندی در شیفت صبح، ۳۰ درصد در شیفت ظهر و ۱۰ درصد در شیفت شب انجام می‌شود که در این پیام‌ها دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پاسخ داده می‌شود.

معاون ارتباطات سامانه ۱۳۷ اضافه کرد: قریب به ۷۰ درصد تماس‌ها در حوزه خدمات شهری در نواحی و مابقی توسط همکاران ستادی به صورت فوریتی پاسخ داده می‌شود. در ایام اجرای طرح درختکاری ۲۰ هزار تماس در طول این دوره با سامانه گرفته شد و در ایام پایانی سال موضوعاتی همچون بارندگی و حوادث ناشی از آن از مطالبات شهروندی می‌شود و به صورت کلی درخواست‌ها سمت‌وسوی خدمات شهری دارد که این درخواست‌ها بلافاصله به حوزه مربوطه ارجاع می‌شود و پس از رسیدگی نیز پیامک رسیدگی به شهروندان ارسال می‌شود.

علیپور در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: پس از تغییر و تحول‌های سامانه ۱۳۷ کیفی‌سازی پاسخگویی محقق شده به شکلی که از ساعت ۱۲ شب گذشته تا لحظه ارائه این گزارش ۱۲ هزار تماس شهروندی با سامانه انجام شده و در حال حاضر هیچ شهروندی پشت خط سامانه نداریم. در حقیقت تلاش شده در ترافیک تماس‌ها بیشتر از سه الی چهار دقیقه شهروندان منتظر نمانند.

وی ادامه داد: اگر به هر دلیلی در هنگام پیک تماس‌ها شهروندان پشت خط منتظر بمانند راه‌های ارتباطی دیگر همچون شبکه‌های مجازی و اپلیکیشن «تهران من» زمینه دریافت پیام‌های شهروندی و پاسخ به پیام‌ها را فراهم می‌کند.

معاون ارتباطات سامانه ۱۳۷ در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان تماس‌ها به عنوان مزاحم تلفنی با سامانه ۱۳۷ گفت: مزاحم تلفنی نداریم و در طول سال کمتر از یک درصد تماس‌ها موضوعاتی است که به شهرداری تهران ارتباطی ندارد.

وی تاکید کرد: در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان هستیم و در روزهای تعطیل طول سال نیز پاسخگوی شهروندان هستیم. بسته به مطالبات شهروندی ۸۰ درصد درخواست‌های شهروندان در حوزه فوریتی در زمان کوتاه پاسخ داده می‌شود؛ اما برخی مطالبات ممکن است زمان‌بر باشد ولی نهایتا پاسخ داده خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.